flisa Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kom ikke inn jeg! kanskje den ikke er "aktivert enda?" eller noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Vei ikke. Får du "Forbidden" også?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Vei ikke. Får du "Forbidden" også?? Ja, får det samme som deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Ja, får det samme som deg! Filler'n. Får prøve å ringe de. Har sittet inne og formatert hele maskinen i dag, fordi det var så mange sånne småfeil. Bl.a. dette. Trodde kanskje det var noe gærent her. Men nå vil jeg ut i sooola! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Filler'n. Får prøve å ringe de. Har sittet inne og formatert hele maskinen i dag, fordi det var så mange sånne småfeil. Bl.a. dette. Trodde kanskje det var noe gærent her. Men nå vil jeg ut i sooola! Ja, hvem vil ikke det! Søstra mi reiser på ferie nå - ååååååå, høres så deilig ut. Som sagt, jeg tar juleferien min denne uka jeg! *s* Har lyst til å få grønne fingre jeg, får man kjøpt det noe sted tro? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Filler'n. Får prøve å ringe de. Har sittet inne og formatert hele maskinen i dag, fordi det var så mange sånne småfeil. Bl.a. dette. Trodde kanskje det var noe gærent her. Men nå vil jeg ut i sooola! se hva jeg fant! :-) http://www.groenne-fingre.dk/ hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Ja, hvem vil ikke det! Søstra mi reiser på ferie nå - ååååååå, høres så deilig ut. Som sagt, jeg tar juleferien min denne uka jeg! *s* Har lyst til å få grønne fingre jeg, får man kjøpt det noe sted tro? :-) Hm. Kjekk side. Men jeg er litt opptatt av å få den hjemmesida til å funke! Jeg tror jeg vet hva som er galt... Serveren nekter å ta imot index.html - fila. Eller noen andre filer. Det gikk i begynnelsen, men nå gidder den ikke mer. Har prøvd 3 forskjellige FTP-programmer nå, så det er ikke de det er noe galt med. Har du peiling?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Hm. Kjekk side. Men jeg er litt opptatt av å få den hjemmesida til å funke! Jeg tror jeg vet hva som er galt... Serveren nekter å ta imot index.html - fila. Eller noen andre filer. Det gikk i begynnelsen, men nå gidder den ikke mer. Har prøvd 3 forskjellige FTP-programmer nå, så det er ikke de det er noe galt med. Har du peiling?? Nei - kan ikke noe sånt jeg. Hva med å døpe om til htm? næ.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Nei - kan ikke noe sånt jeg. Hva med å døpe om til htm? næ.... Jeg fant det ut!! Det hadde sneket seg et Adobe Illustrator-dokument med i hjemmesidemappa, så det tok opp all plassen på web-området! Derfor fikk jeg ikke lov å laste opp mer! Når den var slettet, gikk det bra! (Jeg måtte se på samtlige filer i hele mappa... Lite mye mas, da!) Hurra, nå kan du se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg fant det ut!! Det hadde sneket seg et Adobe Illustrator-dokument med i hjemmesidemappa, så det tok opp all plassen på web-området! Derfor fikk jeg ikke lov å laste opp mer! Når den var slettet, gikk det bra! (Jeg måtte se på samtlige filer i hele mappa... Lite mye mas, da!) Hurra, nå kan du se! Da går jeg inn! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg fant det ut!! Det hadde sneket seg et Adobe Illustrator-dokument med i hjemmesidemappa, så det tok opp all plassen på web-området! Derfor fikk jeg ikke lov å laste opp mer! Når den var slettet, gikk det bra! (Jeg måtte se på samtlige filer i hele mappa... Lite mye mas, da!) Hurra, nå kan du se! Det blir TØFT! :-) Om du gidder kan du jo hente opp mine ting fra galleriet - ikke link til den "flisa_ja" siden, - men "plukke ned" bildene....om du gidder altå - så skal jeg sende deg litt mer stoff - for jeg så jo hvor fin din side ble. Fint blir det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg fant det ut!! Det hadde sneket seg et Adobe Illustrator-dokument med i hjemmesidemappa, så det tok opp all plassen på web-området! Derfor fikk jeg ikke lov å laste opp mer! Når den var slettet, gikk det bra! (Jeg måtte se på samtlige filer i hele mappa... Lite mye mas, da!) Hurra, nå kan du se! ...om du ikke har den er: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html alle bilder ligger som liten og stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det blir TØFT! :-) Om du gidder kan du jo hente opp mine ting fra galleriet - ikke link til den "flisa_ja" siden, - men "plukke ned" bildene....om du gidder altå - så skal jeg sende deg litt mer stoff - for jeg så jo hvor fin din side ble. Fint blir det! :-) Jeg kan gjøre ganske mye, men jeg fant ut at 10 mb web-plass var veeldig lite! Så jeg får ikke plass til å laste opp mer på det web-området... Vet du om noe sted vi kan legge den?? (Og annen tekst på velkomst-sida.) Jeg kan lage den på maskinen i mens, men det er jo litt kjedelig når ikke du kan se det...! Sender du mail, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.