Gå til innhold

Kan man bli døv?


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Etter orgasme i dag smalt det for noe jævlig i det ene øret..Så nå går jeg rundt i litt sånn vakum tilstand..Snodig og ubehagelig..Flere halv døve her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For fremtiden foreslår jeg at sexen utføres enten oralt, vaginalt eller analt, og at dere lar ørekanalene være sexfrie.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

For fremtiden foreslår jeg at sexen utføres enten oralt, vaginalt eller analt, og at dere lar ørekanalene være sexfrie.... ;-)

Ok skal slutte å stappe dildo'n i øret...faen nå skjønner jeg hvorfor det var trangt....=o)Men men det er ikke godt når det smeller for..øresus nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok skal slutte å stappe dildo'n i øret...faen nå skjønner jeg hvorfor det var trangt....=o)Men men det er ikke godt når det smeller for..øresus nå...

Skal vedde på at du er trønder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Var det der din måte å reklamere på? *LOL*

Nei egentlig ikke..liker ikke helt at den fører slike bivirkninger..hva blir det neste??halv blind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

tror bare det er trøndere som sier : "Smeller for" - derfor...:-)

Ja for jeg kan jo ikke skjønne at det er bare trøndere som har leketøy...=o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for jeg kan jo ikke skjønne at det er bare trøndere som har leketøy...=o)))

Jeg har i alle fall ikke, for jeg vet ikke hvor jeg skulle hatt det hen - vi har jo unger overalt! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg er enig med Conan når det gjelder dette! :)

Du har bare blitt skremt fra å levere egne meninger etter kjeft i dag...så at du er enig med noen her...nei det tror jeg ikke..Mistenker deg for å være først i køen når det gjelder ørekanalsex....=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har bare blitt skremt fra å levere egne meninger etter kjeft i dag...så at du er enig med noen her...nei det tror jeg ikke..Mistenker deg for å være først i køen når det gjelder ørekanalsex....=o)

Jeg er kanskje ikke først i køen, men du kan banne på at jeg ikke er sist i køen heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Conan når det gjelder dette! :)

hehe, ja men lærte ikke pappan din deg at du kan bli blind av å runke. det er jo værre... kunne sikkert klart et liv uten hørsel, men fy faen, tenk å ikke få se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke først i køen, men du kan banne på at jeg ikke er sist i køen heller! :)

Jepp,jeg er iallefall halv døv,men ikke pga en orgasme.Kanskje jeg bør passe meg litt,en dag etter sengekosen hører jeg kanskje ikke en dritt??*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jeg er iallefall halv døv,men ikke pga en orgasme.Kanskje jeg bør passe meg litt,en dag etter sengekosen hører jeg kanskje ikke en dritt??*s*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...