Gå til innhold

vondt i underlivet


ung19

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å få utrolig vondt i underlivet hvis jeg ikke får utløsning, og jeg mener skikkelig vondt. Hvis jeg ikke blir spesielt opphissa tar det to-tre dager før jeg merker at smertene kommer, og hvis jeg ikke får utløsning temmelig fort da blir det nesten slik at jeg ikke kan bevege meg. Hvis jeg blir veldig opphissa uten å få utløsning har jeg som regel disse smertene dagen etterpå.

Dette begynte for ca. to måneder siden, da var jeg hos legevakten og fikk penicillin mot urinveisinfeksjon, var og hos legen og han kunne ikke påvise noe urinveisinfeksjon. Gikk ca. 4 dager med smertene før jeg onanerte og fikk utløsning, og da forsvant dem, og siden det har dette vært måten å bli kvitt dem på.

Håper å få svar på dette og håper inderlig det er en løsning på problemet mitt

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sykepleier

Jeg er en 22 års gammel jente, som for 2 år siden merket at noe var galt med underlivet mitt etter at jeg hadde hatt sex med en gutt... Trodde først at jeg hadde fått en kjønnssykdom, men har vært hos gynekologen 2 ganger og fått konstatert at jeg ikke har det.

Men jeg vet jo at noe er galt. Symptomene er kløe, stikking og dersom jeg undersøker kjønnsleppene kan jeg observere små gulaktige blemmer..... Hva er dette??.. Er så innmari fortvila ,da jeg selv er sykepleierstudent, og da det kanskje skal være min jobb i fremtiden å veilede andre med slike problemer, så sitter jeg her med problemer selv som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Har ikke turdt å hatt sex med noen i frykt for at det er smittsomt.... Hva er det som er galt????

håper dere kan hjelpe med med dette, da jeg daglig blir påminnt om dette...

Hilsen en veldig veldig fortvilt jente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjorde ikke legen noenting?

Jeg er en 22 års gammel jente, som for 2 år siden merket at noe var galt med underlivet mitt etter at jeg hadde hatt sex med en gutt... Trodde først at jeg hadde fått en kjønnssykdom, men har vært hos gynekologen 2 ganger og fått konstatert at jeg ikke har det.

Men jeg vet jo at noe er galt. Symptomene er kløe, stikking og dersom jeg undersøker kjønnsleppene kan jeg observere små gulaktige blemmer..... Hva er dette??.. Er så innmari fortvila ,da jeg selv er sykepleierstudent, og da det kanskje skal være min jobb i fremtiden å veilede andre med slike problemer, så sitter jeg her med problemer selv som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Har ikke turdt å hatt sex med noen i frykt for at det er smittsomt.... Hva er det som er galt????

håper dere kan hjelpe med med dette, da jeg daglig blir påminnt om dette...

Hilsen en veldig veldig fortvilt jente.....

Hvis du har disse symptomene mer eller mindre hele tiden må det da være mulig for legen å si hva det er, eller i det minste gi noen råd om hva du kan gjøre? Selv om det ikke påvises noen kjønnssykdom mener jeg?

Selv fikk jeg et kraftig "herpesaktig" utbrudd for noen år siden; det gjorde vondt som bare fy - selv om legen fant ikke spor av herpesvirus i prøvene han tok. Men han hadde ihvertfall vett til å gi meg en lindrende salve og si at det faktisk kom til å gå over.

Jeg får meg ikke helt til å tro at gynekologen ikke kunne gi deg NOEN råd..?

Ikke for å være teit; jeg vet det kan være ekkelt å gå til lege med sånt, men når du er sykepleier burde jo du være den første til å innse at det er det lureste du kan gjøre. Ikke gi deg før du får et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Sikker på at det ikke er egglederbetennelse? Du burde undersøke dette nærmere.. Det kan føre til sterilitet etter en stund.

Man MÅ ikke ha clamydia for å få det, jeg fikk egglederbet., men hadde ikke hatt clamydia. Det gjorde vondt i underlivet, særlig når jeg ble kåt og mens jeg hadde sex, men det hadde ikkenoe med orgasmen å gjøre.

Alle opplever egglederbet. forskjellig, noen har vondt noen ganger, andre hele tiden.. Etter noen dager med dette, fikk jeg så sterke smerter at jeg ikke kunne gå. jeg gikk på antibiotika i 2 uker, så ble det borte!

Ta deg en tur til legen, de kan se det ved en blodprøve om du har bet. noen sted i kroppen. Og da er det sikkert i underlivet ditt, antibiotika tar knekken på det meste av ulumskheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar på årsakene til at disse plageme har kommet. Deet er ikke uvanlig at man kan få såkalt "ballespreng" ved sterk opphisselse uten orgasme og sæduttømming, men at det skulle ta flere dager før det kommer har jeg ikke hørt om tidligere.

Jeg syns du skal kontakte en speisialt i urologi, for eks. Andrologisk senter på køyen i Oslo for å snakke med dr. Einar Christiansen. Kanskje han kan gi deg en bedre forklaring på hva som er i veien.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg er en 22 års gammel jente, som for 2 år siden merket at noe var galt med underlivet mitt etter at jeg hadde hatt sex med en gutt... Trodde først at jeg hadde fått en kjønnssykdom, men har vært hos gynekologen 2 ganger og fått konstatert at jeg ikke har det.

Men jeg vet jo at noe er galt. Symptomene er kløe, stikking og dersom jeg undersøker kjønnsleppene kan jeg observere små gulaktige blemmer..... Hva er dette??.. Er så innmari fortvila ,da jeg selv er sykepleierstudent, og da det kanskje skal være min jobb i fremtiden å veilede andre med slike problemer, så sitter jeg her med problemer selv som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Har ikke turdt å hatt sex med noen i frykt for at det er smittsomt.... Hva er det som er galt????

håper dere kan hjelpe med med dette, da jeg daglig blir påminnt om dette...

Hilsen en veldig veldig fortvilt jente.....

Hvis du bor i Oslo eller nærheten synes jeg du skal gå til Klinikk for seksuell opplysning ved Carl Berners plass for å få en vurdering. Eller du er jo sykepleierstudent. Har du ikke tilgang på mulighet for å bli undersøkt i den forbindelsen ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...