Gå til innhold

Så på et hus i dag...


Lionn

Anbefalte innlegg

som vi mest sannsynlig ikke kjøper. Hovedgrunnen er at det er for mye å gjøre med det og at det var en smule gammelt (1964). Vi la likevel inn et bud, slik at vi holder oss oppdatert på hva andre byr. Vi bød den svimlende summen 11 kroner. Prisantydningen var 1,4 miller.

Vi kunne jo tent på huset og hevet forsikringssummen og reist et nytt hus på tomten. Tomten og beliggenheten er nemlig tilnærmet perfekt. Men å utføre en slik handling vil muligens bli i meste laget, selv for Lion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm, hva om budet går inn da? Har dere virkelig råd til dette? Du vet vel at budet er bindende???+

Du er gal!!

og hvorfor er du ikke på msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, hva om budet går inn da? Har dere virkelig råd til dette? Du vet vel at budet er bindende???+

Du er gal!!

Hehehehe..lenge leve galskapen.

Nå har det seg slik at det har kommet oss for øret at noen har bydd 910.000.

Har du forresten oppdaget hvor sleipe og ekle meglere er? *Pjuk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sussi

Hehehehe..lenge leve galskapen.

Nå har det seg slik at det har kommet oss for øret at noen har bydd 910.000.

Har du forresten oppdaget hvor sleipe og ekle meglere er? *Pjuk*

Da vi så på hus for noen år siden var det et hus vi hadde veldig lyst på. Megleren sa hele tiden at vi måtte by litt til, litt til hele veien. Dere får det sikkert om dere byr bare litt til.

Vi bydde og bydde, men til slutt ga vi oss. Megleren ville prøve å overtale oss til å by mer, men vi var bestemt. Seinere sa han at det sikkert var lurt at vi hadde gitt oss for de som fikk det hadde bestemt seg for at DET huset skulle de ha. Fy faderen for en idiot!!

Så meglere kan være skikkelig sleipe ja..... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi så på hus for noen år siden var det et hus vi hadde veldig lyst på. Megleren sa hele tiden at vi måtte by litt til, litt til hele veien. Dere får det sikkert om dere byr bare litt til.

Vi bydde og bydde, men til slutt ga vi oss. Megleren ville prøve å overtale oss til å by mer, men vi var bestemt. Seinere sa han at det sikkert var lurt at vi hadde gitt oss for de som fikk det hadde bestemt seg for at DET huset skulle de ha. Fy faderen for en idiot!!

Så meglere kan være skikkelig sleipe ja..... :-(

Det sier seg selv at de vil at huset skal gå for mest mulig. Det øker jo provisjonen deres.

Jeg er antagelig rar, dvs. det vet jeg at jeg er. Men jeg klarer bare ikke å forholde meg til meglere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Det sier seg selv at de vil at huset skal gå for mest mulig. Det øker jo provisjonen deres.

Jeg er antagelig rar, dvs. det vet jeg at jeg er. Men jeg klarer bare ikke å forholde meg til meglere.

Meglere er en egen rase man bør ha minst mulig med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meglere er en egen rase man bør ha minst mulig med å gjøre.

Bra at du er enig. Du skjønner..min samboer og faren hans( som var med oss på visningen) lurte littegrann når jeg ikke så mye som gadd å veksle et eneste ord med fyren.

Men så innbød ikke akkurat navnet hans til fortrolighet heller. Freddy Johnsen? Say no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en optimist.

Tenk at jeg vil ha deg i nabolaget da?

Ja, nå tenker jeg at halve dol sitter med geipen på knærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg vil ha deg i nabolaget da?

Ja, nå tenker jeg at halve dol sitter med geipen på knærene.

De tror selvsagt ikke på deg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...