Gå til innhold

Kontaktannonser


Cmoo

Anbefalte innlegg

Er særdeles bra underholdning.

Jeg leser av og til gjennom kontaktannonsene i Dagbladet, og synes det er fenomenalt artig. Utdrag følger:

"Du er 25-45 år (+/-).....jeg er ugift og har ingen barn, tror jeg, neida, jeg har ingen barn (spøk)...født i skyttens tegn, har ascendanten, Månen og Mars i Løvens tegn, Venus og Neptun i Skorpionens, Jupiter i Fiskenes osv....Jeg driver og kultiverer/utvikler universelle energier og har amisjoner om humanitært arbeid.....la oss sammen dyrke tiden og integreres på vår livsvei....øynene våre møtes og speiler seg i sjelen til hverandre..."

Mvh jordnær, hjertevarm og sosial

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

*ler meg skakk ihjel*.

Tror du det blir no`på'n, Cmoo? :)

Alternativene tatt i betraktning (russiske damer med 4 barn) så har han en viss sjanse på napp ja =)

Var det mange som svarte på din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativene tatt i betraktning (russiske damer med 4 barn) så har han en viss sjanse på napp ja =)

Var det mange som svarte på din ?

Dette var min!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var min!

:)

*Gisp* Da får du svar fra meg snart da jo =) Bilde sender jeg i neste brev. Jeg gleder meg til å se deg dypt inn i øynene for å speile sjeler...eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte at de liker å gå turer i fjell og mark.

Neida, men denne annonsen var så lang at jeg ikke orket det avsnittet. men du får det eksklusivt;

"Liker alt som er gøy. Er glad i...naturopplevelser, hytteturer, hjemmekos m/god vin+levende lys...Må si at jeg elsker havet og fjellet da det gir meg en stor indre ro og tilfredshet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gisp* Da får du svar fra meg snart da jo =) Bilde sender jeg i neste brev. Jeg gleder meg til å se deg dypt inn i øynene for å speile sjeler...eller noe sånt.

Jeg gleder meg selvsagt jeg også, men jeg har jo egentlig sett bilde av deg tidligere.

Får jeg et nakenbilde nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg selvsagt jeg også, men jeg har jo egentlig sett bilde av deg tidligere.

Får jeg et nakenbilde nå, eller?

Har bare nakenbilder fra jeg var rundt 4-5 år, og jeg HÅPER de ikke er av interesse.

Dessuten er jeg tilhenger av å overlate litt til fantasien =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare nakenbilder fra jeg var rundt 4-5 år, og jeg HÅPER de ikke er av interesse.

Dessuten er jeg tilhenger av å overlate litt til fantasien =)

Jeg er også tilhenger av å overlate et og annet til fantasien, og nei, de bildene er ikke av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tilhenger av å overlate et og annet til fantasien, og nei, de bildene er ikke av interesse :)

Høres bra ut!

Nå skal jeg på jobb, ha en fin dag =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!

Nå skal jeg på jobb, ha en fin dag =o)

Noen av oss må visst holde landet i sving, Cmoo.

Jeg er også på jobb, og så i det nydelig været her da gitt...

Men det er så sykt varmt, og så ubeskrivelig lummert ute at det vel bare er et tidspørsmål før tordneværet braker løs.

Og da er det hyggelig å jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...