Gå til innhold

Aldri mer Goodjet


Gjest Sint...

Anbefalte innlegg

Gjest Sint...

Reiste med Goodjet til Paris på fredag. Betalte 1300,- for tur/retur billett.. Rasende billig tenkte vi.. Flyet gikk som planlagt kl 14.30 å jeg og min kjære skulle få oppleve Paris for første gang.. Heeerlig.. Glade og fornøyde trippet vi ned flytrappa i Paris, været var strålende og varmen slo imot oss (30g)

Bagasje båndet startet og dær sto vi å diskuterte hvor typisk det var at våre ting kom ALLTID sist :) Eneste som kom før båndet stoppet var en liten bag, resten dukket ALDRI opp, Tok kontakt med personalet på flyplassen, for å høre om vi også skulle få komplett bagasje, men de kunne ikke annet enn Fransk, bortsett fra "Dont Know, Dont know". Vi tok da kontakt pr tlf. med Torp flyplass og de bekreftet at den sto igjen der... Eneste de tilbydde oss var og få den med flyet neste dag.. Det var Service det. De skulle ta kontakt med oss når den kom til Paris.. Vi hørte ingenting fra de, og heller ingen bagasje kom..!! Så vi måtte handle nye klær, engangs kamera, toalettsaker ++++ H..v...es Drittsekker..!!! Ødela den turen som vi hadde gledet oss til så lenge, sendte den lille under sterk tvil på returen til oslo.. Da kom resten på båndet, fra Paris, med teksten "not needed, return to Oslo" Så den hadde vært der nede uten at vi visste noen ting!!!!!

Så idag skal jeg ta mitt livs SINTESTE telefon til Møkka selskapet.. Alle penga for Billett, skal stå på min konto innen fredag, ellers så blir det MÅNELYST...

Slik er det å reise billig::!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi ordentlig beskjed du, det er sånn de lærer.

Er det mulig bør man satse på å ha med så lite at det kan tas med i flyet. Så får man heller basere seg på å handle litt når man kommer frem. Det er ikke uten grunn det er veldig billig, men bagasjen bør jo være et minimum for dem å ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Foreslår du leser Warsawa-konvensjonen for flybaggasje før du ringer! :-)

Vi fløy med SAS, og baggasjen ble igjen i Norge!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Vi skal reise med Goodjet i slutten av august - fikk billett til 400 pr/pers. Begynner nesten å angre nå .... . :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjell dem ut etter noter, og tru med TV2-hjelper deg for å få pengene igjen.

Dårlig reklame vil de ikke ha, og det med å true med dette programmet har en veldig gunstig effekt. Det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! sånt kan da skje i alle flysselskap......

(vi har tenkt oss på samme turen, og du får ikke ødelegge gleden for meg!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apple

Fly flate; skjønner deg godt!

Min solskinnshistorie gjelder BA, som etter at jeg ikke rakk siste fly hjem fra London pga. trafikk-kaos etter en trailervelt, diskret satt en gul klistrelapp over min gamle flybillett (som selvsagt var av billigste type og "non-transferable") med tidene for første fly neste morgen, og sa at det ikke ble noe å betale!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly flate; skjønner deg godt!

Min solskinnshistorie gjelder BA, som etter at jeg ikke rakk siste fly hjem fra London pga. trafikk-kaos etter en trailervelt, diskret satt en gul klistrelapp over min gamle flybillett (som selvsagt var av billigste type og "non-transferable") med tidene for første fly neste morgen, og sa at det ikke ble noe å betale!!!

Må bare få blåse ut at Air France definitivt må være verdens verste flyselskap! Fløy til Martinique i jula - mellomlanding Paris.Vi var så forsinket fra Gardermoen(pga forsinkelse fra Paris selvsagt) at det allerede ved avgang var klart for oss som skulle videre, at vi aldri ville rekke det (ved avgang var det estimert at vi hadde 10 min til å løpe tvers over hele Charles De Gaulle til neste gate - de som har vært der skjønner hvor umulig oppgave DET ville vært...)Derfor fikk vi lovet ved ombordstigning av noen ville møte oss med bil og vår bagasje ved gaten og kjøre oss til neste gate - så vi skulle rekke det.SØRVIS! tenkte vi arme idioter.....Våre billetter videre til Fort De France ble selvfølgelig solgt til nye kunder da vi tok av fra Gardermoen, noen bil møtte oss aldri i Paris - men vi beinfløy gjennom hele flyplassen, og gjett hva? Vi rakk frem til gaten før den stengte (jeg var ekstra lykkelig, for jeg hadde bare håndbagasje med meg og behøvde ikke bekymre meg over hvor bagasjen ville havne) Men vel fremme ved vår gate - 2 min til den skulle stenge - fikk vi selvsagt ikke lov til å gå ombord! (flyet var jo fyllt opp - Air France liker å ta betalt for sine seter MINST 2 ganger!) Vi ble holdt igjen - måtte selv finne både frem og tilbake til hotell for overnatting, og ble halvannet døgn forsinket frem til Martinique.For meg som skulle seile - var det RÅflax at jeg fikk tak i noen som kunne varsle "min" båt - så den ikke dro videre - men ble liggende og vente på meg til jeg ankom...Ellers hadde jo hele ferien vært spolert..jeg hadde jo ikke hotell der nede. Ingen unnskyldning fra Air france - nada!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Foreslår du leser Warsawa-konvensjonen for flybaggasje før du ringer! :-)

Vi fløy med SAS, og baggasjen ble igjen i Norge!

Med vennlig hilsen

Det heter bagasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...