Gå til innhold

Morn morn morn


Luska

Anbefalte innlegg

Hei alle, dagen er fin, er den ikke? Vel, ønsker alle en god dag.

Kreativiteten er ikke på topp enda, så dette var alt jeg fikk til foreløpig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da også et tidspunkt å stå opp på!

Det minner meg på at du skal få en mail! Den er der innen 10 min :)

Skal ikke på jobb før 15.00 i dag, så nå skal jeg være flink å trene om en times tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gomorren! (og Sodomen, hvis du er til denslags)

Her er det sol og brillefiint vær, jeg er kommet meg over den første ferien-er-over-krisa, og er ellers ganske klar for en kaffepause.

*klør meg på myggstikket*

Og finværet skal fortsette over helga, så her er det duket og dekket for bikini-ettermiddager og iskalde morgenbad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da også et tidspunkt å stå opp på!

Det minner meg på at du skal få en mail! Den er der innen 10 min :)

Skal ikke på jobb før 15.00 i dag, så nå skal jeg være flink å trene om en times tid! :)

Å ja, vad jättesnäll du är!!

Ha en fin dag i dag, og tren litt for meg også da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som venter at kreativiteten skal være på topp på denne tiden av døgnet.

Ha en fin dag! :-)

Ditto, ditto!

Egentlig vil jeg ikke prate til deg, for jeg er misunnelig på at du befinner deg syyyyd.... Blæh! ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gomorren! (og Sodomen, hvis du er til denslags)

Her er det sol og brillefiint vær, jeg er kommet meg over den første ferien-er-over-krisa, og er ellers ganske klar for en kaffepause.

*klør meg på myggstikket*

Og finværet skal fortsette over helga, så her er det duket og dekket for bikini-ettermiddager og iskalde morgenbad.

Ah, du er blid igjen! Det er bra! ;o)

Her er også været upåklagelig, men det er jo helvete da, at jeg må sitte inne... Men sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, vad jättesnäll du är!!

Ha en fin dag i dag, og tren litt for meg også da! :o)

Det skal jeg selvsagt gjøre :)

Trente tre ganger forige uke, og får til 3 ganger denne uken, så nå er jeg igang igjen!

Feels gooooooooooood! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto, ditto!

Egentlig vil jeg ikke prate til deg, for jeg er misunnelig på at du befinner deg syyyyd.... Blæh! ;o))

Ikke noe å være misunnelig for, her er det overskyet som det bruker å være om sommeren og det er ikke varmere enn at jeg kan bruke langbukser på dagtid!

Jeg må nok ta buss til sydkysten for å få sol og det har jeg ikke råd til alikevel! :-/

Men jeg regner med at i september/oktober kan du begynne å bli misunnelig! Blæh! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å være misunnelig for, her er det overskyet som det bruker å være om sommeren og det er ikke varmere enn at jeg kan bruke langbukser på dagtid!

Jeg må nok ta buss til sydkysten for å få sol og det har jeg ikke råd til alikevel! :-/

Men jeg regner med at i september/oktober kan du begynne å bli misunnelig! Blæh! :-)

Ok, da kan jeg være hyggelig mot deg frem til sept./okt.! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg selvsagt gjøre :)

Trente tre ganger forige uke, og får til 3 ganger denne uken, så nå er jeg igang igjen!

Feels gooooooooooood! :)

Hva trener du forresten? Vekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da også et tidspunkt å stå opp på!

Det minner meg på at du skal få en mail! Den er der innen 10 min :)

Skal ikke på jobb før 15.00 i dag, så nå skal jeg være flink å trene om en times tid! :)

Før du stikker, skal proteinpulveret taes før eller etter trening? Jeg bruker små vekter på 3 kg hver også (overkroppen) i tillegg til sykkel! :-)

Tar pulveret kun når jeg ikke har spist noe med proteiner i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trener du forresten? Vekter?

Ja, vekter. Trente det ganske mye i ganske mange år, men så har jeg hatt mer eller mindre pause i litt over ett år nå.

Tenkte å begynne igjen til høsten, men jeg tjuvstartet litt for en uke siden, og tenkte jeg skulle holde meg på matta nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, du er blid igjen! Det er bra! ;o)

Her er også været upåklagelig, men det er jo helvete da, at jeg må sitte inne... Men sånn er det!

Må du sitte inne? Hvorfor det, da? Syns liksom det var en viss feriestemning over deg i går.....

Skulle gjerne vært ute nå, jeg også. Men puff, bare 5 timer til arbeidsdagen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du stikker, skal proteinpulveret taes før eller etter trening? Jeg bruker små vekter på 3 kg hver også (overkroppen) i tillegg til sykkel! :-)

Tar pulveret kun når jeg ikke har spist noe med proteiner i.

Etter trening.

Først raske karbohydrater. F.eks. druesukker eller lignende, gjerne i en energidrikk, og så proteine.

Jeg blander (hmmm blandet, har ikke blitt så mye sånt i det siste, men har startet så smått igjen nå..) Maltodextrin i proteindrinken jeg tar rett etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter trening.

Først raske karbohydrater. F.eks. druesukker eller lignende, gjerne i en energidrikk, og så proteine.

Jeg blander (hmmm blandet, har ikke blitt så mye sånt i det siste, men har startet så smått igjen nå..) Maltodextrin i proteindrinken jeg tar rett etter trening.

De raske karbohydratene har vært salt lakris og is i det siste....

Men takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vekter. Trente det ganske mye i ganske mange år, men så har jeg hatt mer eller mindre pause i litt over ett år nå.

Tenkte å begynne igjen til høsten, men jeg tjuvstartet litt for en uke siden, og tenkte jeg skulle holde meg på matta nå! :)

Får jeg se på sixpacken din når den er kommet på plass eller? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du sitte inne? Hvorfor det, da? Syns liksom det var en viss feriestemning over deg i går.....

Skulle gjerne vært ute nå, jeg også. Men puff, bare 5 timer til arbeidsdagen er over.

Ja, jeg ble dømt for et trippeldrap her i våres, skjønner du, så jeg må nok sitte inne ei stund...

Hehe... Nei, jeg jobber nå da. Frustrerende å sitte inne og kikke på sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...