tieto Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Hei! Ser dere skal starte med spray 16/8. Jeg skal selv starte med spray 17/8 og skal ha forsøket på RH, 3. ICSI for vår del. Kommer til å følge spent med på dere (c; Klare for å starte den blå bølgen i september??? Klem fra 0 Siter
Gjest kul Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Så spennende da! Vårt 3. ICSI forsøk også. Ja, jeg blir med på den blå bølgen i september!!! Vi får holde hverandre oppdatert! Klem kul 0 Siter
sona Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Så spennende da! Vårt 3. ICSI forsøk også. Ja, jeg blir med på den blå bølgen i september!!! Vi får holde hverandre oppdatert! Klem kul Hei! Håper at vi starter den blå bølgen! Det blir mitt 9. IVF forsøk..... Har hatt 4 negative forsøk på RK. Ble gravid på 1 og 4 forsøk (5 og 8) på Maigaard klinkk men mistet da jeg var ca 5 +4 og 5+3 på vei. vi snakkes Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.