Gå til innhold

Flere som liker Nemi?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettopp oppdaget den og den falt så absolutt i smak.

Måtte jo leite litt, etter at en venninne av søsteren min kalte ungen sin for Nemi etter en tegneserie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp oppdaget den og den falt så absolutt i smak.

Måtte jo leite litt, etter at en venninne av søsteren min kalte ungen sin for Nemi etter en tegneserie...

Er det lov å kalle ungen sin for Nemi? Eller var det bare kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Nemi er knallbra!

Jeg er stor tegneserieforbruker og morer meg også over Pondus, Rocky, Ernie, Dilbert, Arne And og Ørnbjørn & Jørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck, trodde det sto: Flere som liker Neuni, jeg, og skulle til å utbrodere om hvilken hyggelig jente hun er både på dol og i RL, men Nemi liker jeg ikke (tegneserien, altså, ikke Nemi her på dol).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å kalle ungen sin for Nemi? Eller var det bare kallenavn?

Hun heter Nemi :-)

Hun er ikke mange månedene ennå, så om de har sendt inn papirer til folkeregisteret vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Hun heter Nemi :-)

Hun er ikke mange månedene ennå, så om de har sendt inn papirer til folkeregisteret vet jeg ikke.

Lise Myhre sier i et portrettintervju (enten i Henne eller Magasinet) at hun har hørt om flere som har oppkalt døtrene sine etter Nemi. Så da er det tydeligvis mulig, ja.

Det er vel verre rollemodeller man kan bruke - jfr småjenter med det velklingende navnet Krystle fra åttitallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, trodde det sto: Flere som liker Neuni, jeg, og skulle til å utbrodere om hvilken hyggelig jente hun er både på dol og i RL, men Nemi liker jeg ikke (tegneserien, altså, ikke Nemi her på dol).

:)

Hmm... Nå falt du akkurat et par hakk ned på popularitetsskalaen min, SierDuDet!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise Myhre sier i et portrettintervju (enten i Henne eller Magasinet) at hun har hørt om flere som har oppkalt døtrene sine etter Nemi. Så da er det tydeligvis mulig, ja.

Det er vel verre rollemodeller man kan bruke - jfr småjenter med det velklingende navnet Krystle fra åttitallet...

Stakkars unger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...