Gå til innhold

Bokanbefaling følger!


bratsj

Anbefalte innlegg

Hei.

Må bare få anbefale alle bokormer den boka jeg er fullstendig "inne" i om dagen -"Kall meg bare Max" av Jonathan Nasaw (kjøpte den gjennom Boksamleren) Den ER så utrolig ekkel og guffen og rystende og interressant og.... og ....

Hvis du har sansen for Dr. Hannibal Lechter - da MÅ du lese denne - Max slår ham ned i støvlene psyko-messig!!

Jeg ligger våken og småkvalm om nettene og klarer ikke legge den fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt boka, men vet ikke om jeg tør å lese den.

Joda, men først vil jeg lese ut boka jeg holder på med: Klippehulens folk. Den liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt boka, men vet ikke om jeg tør å lese den.

Joda, men først vil jeg lese ut boka jeg holder på med: Klippehulens folk. Den liker jeg.

Du kan glede deg Tonette - den er forferdelig!!!! :-o

Ikke noe for sarte sjeler...akkurat slik en diggbar bok skal være (synes jeg)

føler meg skikkelig makaber nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan glede deg Tonette - den er forferdelig!!!! :-o

Ikke noe for sarte sjeler...akkurat slik en diggbar bok skal være (synes jeg)

føler meg skikkelig makaber nå.....

Har du lest Barna i dødens hus? Det er vel den værste boka jeg har lest til nå. Det værste er at boka er sann.

Ellers er jeg veldig fasinert over krim/spenningsbøker. Hvordan greier forfatterne å finne på så mye grusomheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest Barna i dødens hus? Det er vel den værste boka jeg har lest til nå. Det værste er at boka er sann.

Ellers er jeg veldig fasinert over krim/spenningsbøker. Hvordan greier forfatterne å finne på så mye grusomheter?

Ja, jeg har den i bokhylla - men den er bare påbegynt....liker nesten bedre å lese fiction.....blir FOR skremmende med ekte saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har den i bokhylla - men den er bare påbegynt....liker nesten bedre å lese fiction.....blir FOR skremmende med ekte saker.

Jeg synes at boka var så ekkel at jeg ikke har anbefalt den til noen. Leste helst bøker fra virkligheten før, men har nå begynt å lese litt andre ting. Var med i bokklubben Virklighetens verden, som nå er gått inn i Boksamleren. Synes Boksamleren er helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lest Barna i dødens hus? Det er vel den værste boka jeg har lest til nå. Det værste er at boka er sann.

Ellers er jeg veldig fasinert over krim/spenningsbøker. Hvordan greier forfatterne å finne på så mye grusomheter?

Hvem har skrevet Barna i dødens hus, og hva handler den om? Ble litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har skrevet Barna i dødens hus, og hva handler den om? Ble litt nysgjerrig.

Boka er skrevet av Anne Marie West. Hun er datteren til Fred West.

Ekteparet West misbrukte og drepte sine egne døtre. Lurte haikende unge jenter til å bli med dem hjem. Voldtok dem under de mest groteske seanser. Drepte dem og gravde dem ned. Datteren Anne Marie berget livet fordi hun klarte å rømme. Hun forteller sin historie i denne boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er skrevet av Anne Marie West. Hun er datteren til Fred West.

Ekteparet West misbrukte og drepte sine egne døtre. Lurte haikende unge jenter til å bli med dem hjem. Voldtok dem under de mest groteske seanser. Drepte dem og gravde dem ned. Datteren Anne Marie berget livet fordi hun klarte å rømme. Hun forteller sin historie i denne boken.

Takk for svar! Husker å ha lest om den saken. Ufattelig grusomt! Skal sjekke på biblioteket og evt. skumlese litt, for å se om jeg tåler den..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Husker å ha lest om den saken. Ufattelig grusomt! Skal sjekke på biblioteket og evt. skumlese litt, for å se om jeg tåler den..

Mvh

Jeg tålte den jeg da, selv om jeg synes den er ekkel.

Det er helt ufattelig hva denne jenta har gått gjennom. Det som fasinerer meg med sånne historier er hvordan folk virkelig kan få et verdig liv etter å ha fått en så tøff start på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker litt småekle bøker er jo American Psycho tingen.

Det er sjelden jeg har mareritt, men den boken fikk jeg det av.

Drømte at jeg spiste pølser med menneskeknokler inni.

Ellers er Parfymen ganske snasen for de som liker litt smårare bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker litt småekle bøker er jo American Psycho tingen.

Det er sjelden jeg har mareritt, men den boken fikk jeg det av.

Drømte at jeg spiste pølser med menneskeknokler inni.

Ellers er Parfymen ganske snasen for de som liker litt smårare bøker.

Jepp - "Am Psyko" er lest - den var ekkel!! "Parfymen" likeså. Men jeg tør påstå at "Kall meg bare Max" hittil er det verste jeg har lest....den har jo hele det psykologiske i tillegg til ufattelig rå vold. Lå våken i nesten hele natt og leste den ferdig. Puh.... Trenger pause med noe lett humor nå - så har begynt på "Shopaholic Abroad"

:-)

Blodtørstig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...