Gå til innhold

Hva skal kaninen vår hete?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Trulte, Trampe, Pjusken, Tassen, Nina...

Hvis det er premie til beste forslag, kan jeg godt komme med flere... ;-)

Kom gjerne med flere. Ingen premie, dessverre. De du nevnte var dessverre litt for vanlige. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    16

  • Zirine

    4

  • Tonette

    3

  • Goliath

    2

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Han kan hete Henrik, eller hun kan hete Ninni

Henrik heter nabogutten og barnevakten Ninni. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Avhengig av hva slags humor dere har, ville jeg gått for enten Fluffy eller Satan!

:o)

Satan er litt morsomt. :o) Et annet forslag jeg fikk i går var Baron von Munchausen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt langt, men ikke så galt. Jeg skal foreslå det i heimen. Men passer det best til gutt eller jente? ;o)

Det er det som er fordelen med det navnet. Det passer både til gutter og jenter så du slipper til og med å sjekke kjønnet på dyret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hva med et russisk navn; Stanislav Vedenjn. Det het hamsteren min, etter forslag fra min far.

*lol* Vi hadde allerede tenkt litt på Silmandar, oppkalt etter Borettslaget. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du kan kalle henne for zirine. Hvis det blir en gutt - zirros ;)

Zirine er ikke helt utenkelig hvis det blir jente. Skal fremme forslaget for gubben. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zirine er ikke helt utenkelig hvis det blir jente. Skal fremme forslaget for gubben. :o)

Det er jo stygt som faen - og samtidig litt fint, men siden jeg ikke har sjans til å få noen oppkalt etter meg irl, så blir jeg selvfølgelig utrolig takknemlig om en kanin bærer mitt navn.

Jeg syns jeg ser det.

"ziiiiriiiine - juu-hu-uu - ziiiriiiine*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er jo stygt som faen - og samtidig litt fint, men siden jeg ikke har sjans til å få noen oppkalt etter meg irl, så blir jeg selvfølgelig utrolig takknemlig om en kanin bærer mitt navn.

Jeg syns jeg ser det.

"ziiiiriiiine - juu-hu-uu - ziiiriiiine*

:)

Du skal selvfølgelig få beskjed asap dersom den skulle bli oppkalt etter deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal selvfølgelig få beskjed asap dersom den skulle bli oppkalt etter deg. :o)

Takk ;)

Nugatti er også et fint navn. Ønsker du en sunnere variant, hadde jeg gått for Broccoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

Nugatti er også et fint navn. Ønsker du en sunnere variant, hadde jeg gått for Broccoli.

*ler* Brokkoli var fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Asbjørn/Linda

Asbjørn er selvfølgelig et godt alternativ. men det må bli Asbjøn Bjekke i så fall. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...