Gå til innhold

Norske jenter er slubber!


Gjest Anthony

Anbefalte innlegg

Gjest Anthony

Jeg har nå i sommer hatt muligheten til å farte i sydeuropeiske land/byer, slik som Roma, Paris, Athen, pluss en gresk ferieøy.

Det som slår meg, er hvor stilfulle og elegante de sydeuropeiske damene er sammenlignet med _DE FLESTE_ norske.

Ta en slik ting som disse stringtrusene... man ser aldri en sydeuropeisk dame med disse komiske og latterlige plaggene. De har truser som viser en fast rund og pen rompe, ikke slike "disseromper" som de norske jentene har fått for seg er fint.

Et annet fenomen.... hvordan kan dere jenter gå på gata og i butikker på et gresk feriested.... I BIKINI??? Det plagget hører stranda til!

Skal der ikke snart få litt stil og eleganse? Dere er jo så pene, hvorfor opptre så slubbete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, så har jeg litt disserumpe, og ikke barberer jeg legga hele vinteren heller. Og mannen min har visst litt dissemage, og han barberer heller ikke mer enn det som stikker over skjortekanten.

Norske damer tar utdannelser, jobber, engasjerer seg i politikk, kjører unga på håndballtrening og tar mesteparten av husarbeidet. Vi har menn som ligner avslappa hybelkaniner, og vi trener mer enn folk flest.

Og i tillegg skal man høre sånt vås om de petite unge sydeuropeiske damene.

Skjønnheten har ofte sin pris, og den heter friheten. Eventuelt kunne jo mannen min forsørge meg så jeg fikk tid til å dulle meg til. Fem minutter på badet etter dusjen, med ettåringen hengende i badekåpa er ikke nok til å ligne en million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg såret. En sydeuropeisk mann ville aldri drømme om å såre norske jenter med slike utsagn.

Hvorfor er ikke dere norske gutter/menn mer som sydeuropeiske menn?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så har jeg litt disserumpe, og ikke barberer jeg legga hele vinteren heller. Og mannen min har visst litt dissemage, og han barberer heller ikke mer enn det som stikker over skjortekanten.

Norske damer tar utdannelser, jobber, engasjerer seg i politikk, kjører unga på håndballtrening og tar mesteparten av husarbeidet. Vi har menn som ligner avslappa hybelkaniner, og vi trener mer enn folk flest.

Og i tillegg skal man høre sånt vås om de petite unge sydeuropeiske damene.

Skjønnheten har ofte sin pris, og den heter friheten. Eventuelt kunne jo mannen min forsørge meg så jeg fikk tid til å dulle meg til. Fem minutter på badet etter dusjen, med ettåringen hengende i badekåpa er ikke nok til å ligne en million.

Dessuten kan man parere med at du sjelden ser franske/spanske/greske menn i butikken med ølvomen hengende ut over grilldress-buksa - med adidas-sandaler.....eller på restaurant eller i butikken med bar overkropp!

Slubber kan begge kjønn være, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Det er jeg jammen enig med deg i. Damer lengre nedover i Europa er mer feminine og stilige.

Men de kan nok spandere på seg mer "pene" klær siden de har et annet klima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthony

Dessuten kan man parere med at du sjelden ser franske/spanske/greske menn i butikken med ølvomen hengende ut over grilldress-buksa - med adidas-sandaler.....eller på restaurant eller i butikken med bar overkropp!

Slubber kan begge kjønn være, gitt!

Sikkert veldig tilfredsstillende for deg, men akk så patetisk å registrere, at du rett og slett bringer fokus vekk fra det innlegget egentlig handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anthony

Det er jeg jammen enig med deg i. Damer lengre nedover i Europa er mer feminine og stilige.

Men de kan nok spandere på seg mer "pene" klær siden de har et annet klima.

...men stringtrusa er altså et plagg som er mer egnet for vårt klima?? *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simfa

Uff, nå ble jeg såret. En sydeuropeisk mann ville aldri drømme om å såre norske jenter med slike utsagn.

Hvorfor er ikke dere norske gutter/menn mer som sydeuropeiske menn?

:o)

Enig med deg, norske menn HAR mye å lære av de utenlandske.

Norske menn (ikke alle) er flinke til å varte opp i begynnelsen av et forhpld, så fort de har fått dama på kroken og i hus-slapper de av foran tv eller avisa:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men stringtrusa er altså et plagg som er mer egnet for vårt klima?? *LOL*

Selvfølgelig!

Det går an å gå med vanlig truse under skjørt, men det er ikke spesielt behagelig under bukser.

Bare prøv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig med deg når det gjelder stringtrusene, da de er en genial oppfinnelse.

Bikini når man er ute å shopper synes jeg man ser for lite av i Norge.

F.eks. hadde det vært enda mer trivsel enn det allerede er å sitte på Carl Johan dersom jentene var enda mer lettkledde enn hva de nå er.

Litt bør selvsagt overlates til fantasien, men et kort skjørt, en kort topp, stringen som du ser like over buksa, en bukse som sitter perfekt på den enkelte jentes kropp, en trang topp hvor brystvortene stritter mot stoffet og bare vil, vil, vil, igjennom og ut i friluft, det er trivsel.

Så jeg liker norske jenter, jeg!

Huff, fy faen og jeg liker norske jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig tilfredsstillende for deg, men akk så patetisk å registrere, at du rett og slett bringer fokus vekk fra det innlegget egentlig handler om.

..og hva var det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg, norske menn HAR mye å lære av de utenlandske.

Norske menn (ikke alle) er flinke til å varte opp i begynnelsen av et forhpld, så fort de har fått dama på kroken og i hus-slapper de av foran tv eller avisa:-))

Sydlandske damer: pene og snertne (evt. sexy etc.) før de blir gift, hvorpå de eser ut og blir flodhester, og mennene finner seg elskerinner (som ikke er gifte ennå).

:-)

"-----------------"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på sydlige breddegrader - og DER har de stilige mannfolk der! Mannfolk som kan å kle seg, mannfolk som bryr seg om hvordan de ser ut, mannfolk som lukter godt, mannfolk som behandler meg som en dronning. Til sammenligning oppleves norske mannfolk som noen sluggerter.

Iallefall i noen uker...helt til virkeligheten setter inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, men er det noe du finner i Norge så er det mangfold - kvinner som tør å vise sin personlighet gjennom klær og utseende.

Jeg foretrekker å ha min stil og kle meg deretter - det passer meg ikke å stille med silkeskjerf, høyhælet sko og nylakkerte negler og langt velfrisert hår når jeg skal ned på meny for å kjøpe middag. Det er ikke min stil, like lite som at jeg kler på meg en joggedress.

De ER flotte, smekre og vakre i sydlige strøk, det er jeg enig i - men jeg finner dem kjedelige og ensartede - både menn og kvinner fordi klesstilen og utseende er tvunget og lite personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...