Gå til innhold

Kan noen forklare meg...


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Hvorfor er det så vanskelig å kaste tomme sigarettesker? Må de nødvendigvis ligge på bordet, i bokhylla, ved pc'n o.s.v. Er det ikke bare å ta den med og hive den i søpla, eller i raskbøtta på rommet, eller rett i søppelkassa eller.....?

Jeg kommer aldri til å forstå dette med bare å la stå tomme brusflasker, brukte glass, tomme sigarekkesker og annet dill & dall. Det må da vel for svarte gå an å rydde opp etter seg!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjester er en ting, dersom de ikke er hos meg hver dag.

Problemet er vel samboeren, eller hva? Slik er det hvertfall hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

He he. Irritert på gjester eller ??

Gubben roter aldri med slikt, han er så snill og ryddig at. Men det er disse ungdommene som er på besøk hos våre barn. Ooooog selvfølgelig våre egne barn.

*snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hva mener du brukte ørepinner som legger over hele badet hver JÆV*A morgen.. På vasken, gulvet, i do, på hylla...

Det er digg det skjønner du! Ingen andre enn sambisen som klør i øret pga psoriasis, men allikevel! Rydde op etter seg er vanskelig.. Eller hva med vått håndkle i en seng som ikke blir redd opp, selv om jeg har brukt hundrevis av kroner på sengeteppe, og masse puter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du brukte ørepinner som legger over hele badet hver JÆV*A morgen.. På vasken, gulvet, i do, på hylla...

Det er digg det skjønner du! Ingen andre enn sambisen som klør i øret pga psoriasis, men allikevel! Rydde op etter seg er vanskelig.. Eller hva med vått håndkle i en seng som ikke blir redd opp, selv om jeg har brukt hundrevis av kroner på sengeteppe, og masse puter.

Det heter å bo på hver sin planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...