Gå til innhold

Vaske bh


Gjest ren bh?

Anbefalte innlegg

Gjest ren bh?

Siden jeg ikke kan fordra å vaske noe som helst for hånd, vasker jeg bh-ene mine i vaskepose.

For litt siden fikk jeg en ny bh, med flytende "gele" innlegg (eller noe sånt). Som på alle andre bh-er jeg har står det også på denne at den må vaskes for hånd.

Er det noen som vet om det går bra å vaske den i vaskepose i maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ut innleggene og vask bh-en som vanlig.

Eller er de sydd inn? De jeg har med sånn innlegg ligger bare inne i en liten lomme, så de er greie å ta ut. Ville aldri putta med innleggene inn i vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut innleggene og vask bh-en som vanlig.

Eller er de sydd inn? De jeg har med sånn innlegg ligger bare inne i en liten lomme, så de er greie å ta ut. Ville aldri putta med innleggene inn i vaskemaskinen.

jeg har en sånn som de henger fast i, og jeg hiver den i vaskemaskinen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ren bh!

Ta ut innleggene og vask bh-en som vanlig.

Eller er de sydd inn? De jeg har med sånn innlegg ligger bare inne i en liten lomme, så de er greie å ta ut. Ville aldri putta med innleggene inn i vaskemaskinen.

Takk for svar!

Innleggene er flytende, og kan ikke taes ut. Dermed følger jeg rådene deres og skrubber for hånd.

Selv om det er fryktelig kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut innleggene og vask bh-en som vanlig.

Eller er de sydd inn? De jeg har med sånn innlegg ligger bare inne i en liten lomme, så de er greie å ta ut. Ville aldri putta med innleggene inn i vaskemaskinen.

Mistera smiler for seg selv og tenker over at jeg har ALDRI hatt behov for sånne innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en sånn som de henger fast i, og jeg hiver den i vaskemaskinen jeg...

ta et ullvaskprogram på dem:-))

så slipper sentrifugen kverke dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut innleggene og vask bh-en som vanlig.

Eller er de sydd inn? De jeg har med sånn innlegg ligger bare inne i en liten lomme, så de er greie å ta ut. Ville aldri putta med innleggene inn i vaskemaskinen.

Hei jeg har fem BHèr med silikonfyll inni.Jeg har alltid vasket dem i maskinen med full sentrifuge , og det er bare en av BHène som har fått venstre puppen ødelagt.

Vaskeposen har bare med BH spiler å gjøre.

Jeg hadde tatt dem i maskinen!

Likevel redd???, ta dem på lav sentrifuge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Tja..hvis den tåler vann så burde den jo tåle vaskemaskin :D

Vask den på finvask og vær forsiktig med sentrifugering.

Hvis jeg skulle vaske alle bh'ene for hånd hadde de blitt vasket en gang om måneden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...