Gå til innhold

Sex i det fri


Gjest deilig

Anbefalte innlegg

Gjest deilig

Kjæresten og jeg hadde sex i vannet(han sto og jeg satt på han)mens en gubbe satt å så på et stykke unna. Det tente meg enormt! Sykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også tatt på fersken en gang jeg fingret en dame på et utested. Fikk applaus og alt når hun gikk på do etterpå, og flere gutter skålet med meg så fort hun forlot stolen.

Det var noe pinlig, men jeg syntes de burde spandert en øl på oss, jeg vet trossalt hva de runka etter den kvelden.

En gang gikk jeg og min daværende kjæreste inne på OsloS, og der er det noen fotobokser. Hun sneik seg unna når jeg kom med forslaget om å stikke inn i dem en tur, noe jeg egentlig er jævla glad for nå i ettertid, for når jeg går forbi de samme boksene, og ser at det jo faktisk er ca 1 meter opp til forhenget, så kunne vi jo faen meg risikert å bli bura inn :)

Jeg tenner ganske kraftig på sånne greier at man "kan bli oppdaget" opplegg.

Fint du hadde det gøy. Sånt er gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deilig

Jeg ble også tatt på fersken en gang jeg fingret en dame på et utested. Fikk applaus og alt når hun gikk på do etterpå, og flere gutter skålet med meg så fort hun forlot stolen.

Det var noe pinlig, men jeg syntes de burde spandert en øl på oss, jeg vet trossalt hva de runka etter den kvelden.

En gang gikk jeg og min daværende kjæreste inne på OsloS, og der er det noen fotobokser. Hun sneik seg unna når jeg kom med forslaget om å stikke inn i dem en tur, noe jeg egentlig er jævla glad for nå i ettertid, for når jeg går forbi de samme boksene, og ser at det jo faktisk er ca 1 meter opp til forhenget, så kunne vi jo faen meg risikert å bli bura inn :)

Jeg tenner ganske kraftig på sånne greier at man "kan bli oppdaget" opplegg.

Fint du hadde det gøy. Sånt er gøy! :)

Ja,jeg hadde det gøy! Og gubben bortenfor hadde fikk noe å kose seg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg hadde det gøy! Og gubben bortenfor hadde fikk noe å kose seg på....

Ja, hva gjør man ikke for at en ukjent mann skal få noen flotte erotiske fantasier :)

Opphissende er det utvilsomt, og selv om jeg bare brukte fingra den gangen så er det noe av det mest spennende jeg har vært med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deilig

Jeg ble også tatt på fersken en gang jeg fingret en dame på et utested. Fikk applaus og alt når hun gikk på do etterpå, og flere gutter skålet med meg så fort hun forlot stolen.

Det var noe pinlig, men jeg syntes de burde spandert en øl på oss, jeg vet trossalt hva de runka etter den kvelden.

En gang gikk jeg og min daværende kjæreste inne på OsloS, og der er det noen fotobokser. Hun sneik seg unna når jeg kom med forslaget om å stikke inn i dem en tur, noe jeg egentlig er jævla glad for nå i ettertid, for når jeg går forbi de samme boksene, og ser at det jo faktisk er ca 1 meter opp til forhenget, så kunne vi jo faen meg risikert å bli bura inn :)

Jeg tenner ganske kraftig på sånne greier at man "kan bli oppdaget" opplegg.

Fint du hadde det gøy. Sånt er gøy! :)

Hvor gammel er du SDD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mange dager til vel? :-Þ

Du har kontrollen, ser jeg :)

Jeg skal bli 27 mange ganger, jeg, og så skal jeg plutselig bli 30 om 3, unnskyld, 2 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akademiker?

Er akademikere mer desperate enn andre?

Vel.. du prøvde i hvertfall å svare seriøst, selv om du bomma en smule, og siden jeg lovet å svare skal jeg svare.

Nei, jeg er ikke desperat, og det er veldig lenge siden jeg kan huske å ha vært det.

Jeg er singel, men sex kan jeg få så jeg har heller ingen grunn til å være desperat, og selv i perioder hvor jeg ikke har hatt noen å ha sex med er det nok flere år siden jeg kan huske å ha vært desperat.

Men akademiker? Hva var det for slags svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Hmm.. Har også hatt sex i det fri.. og nesten i det fri -forbudt og deilig!*sukk* Når det er på grensen til at man blir flau (nærme å bli fersket) -DA er det digg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...