Gå til innhold

RH i dag......du verden, HJELP!!


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Dere som vet at jeg skulle på forundersøkelse i dag, nå kommer resultatet.

I morgen skal jeg starte spray og primolut. Primoulut'en for å være sikker på å få mens.

Jeg har vært under utredning for magebesvær nå i 3 år. Har også litt overvekt, hårplager og småkviser. Legen som tok ultralyd rotet litte granne, og så sier han, du har visst PCO du. Det eneste jeg klarte å si var " jeg har hva for noe sier du?"

Gjett om jeg fikk sjokk da!!!! Nå måtte dosen reguleres til 75 ie kontra 150 ie.

Nå lurer jeg på.....jeg vet jo at det er flere her som har PCO, hva slags behandling har du fått, om noen. Har forsøkene gått.......???

Jeg er helt amøbe!

På toppen av alt, så var vi på IKEA, kjøpte middagservice, og tror du ikke det middagstallerknene var for STORE til oppvaskmaskinen.....så nå kan jeg jo ikke bruke det....ÆSJ!! Måtte bare få ut noe....

Takk for svar, jeg trenger det!!

Stor fortvilet kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ikke greit å få en sånn diagnose nei! Jeg har PCOS og alle de klassiske symptomene; overvekt, økt hårvekst og sjelden mens. Jeg ble behandlet med metformin (egentlig diabetesmedisin, men den har god effekt) og pergotime, og for ti måneder siden fikk jeg en skjønn liten prins.

Jeg har masse info om PCOS, så bare hyl hvis du vil vite mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxxxxxx

Huff, ikke greit å få en sånn diagnose nei! Jeg har PCOS og alle de klassiske symptomene; overvekt, økt hårvekst og sjelden mens. Jeg ble behandlet med metformin (egentlig diabetesmedisin, men den har god effekt) og pergotime, og for ti måneder siden fikk jeg en skjønn liten prins.

Jeg har masse info om PCOS, så bare hyl hvis du vil vite mer!

Hei!

Jeg er ikke Dipsey, men kunne likevel tenke meg å vite litt mer om PCO. Hva er sjansene for å lykkes med IVF, når man har denne diagnosen? Hvor mange forsøk har du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke Dipsey, men kunne likevel tenke meg å vite litt mer om PCO. Hva er sjansene for å lykkes med IVF, når man har denne diagnosen? Hvor mange forsøk har du hatt?

Oisann, der kan jeg nok ikke svare, for vi trengte ikke IVF vi. Klarte det med pergotime og metformin. I Dipseys tilfelle vil jeg tro at IVF kanskje kunne vært unngått hvis diagnosen hadde vært stilt tidligere og hun kunne fått behandling, men det blir bare tankespinn.

Jeg tror (og kan ikke basere dette på noe som helst) at sjansene for å lykkes med IVF ikke er noe mindre for oss med PCO, siden problemet vårt er å få eggløsning. Da skulle jo forholdene være like bra som ellers for at det skal feste seg. Som sagt, jeg har ikke peiling og det er sikkert mange andre her inne som vet mer om akkurat dette enn meg.

Håper dere lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...