Gå til innhold

Tatoveringer


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode linker å anbefale meg i forhold til bilder av tatoveringer?

Jeg skal ha en sånn trible ting på skulderen og litt nedover overarmen, men jeg finner ingen sider med noen gode motiver...

Kom med noen gode sider i natt, dersom noen har noen, og så kan jeg skjekke det ut når jeg kommer på jobb i morgen!

Thanks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor en tribal?

Tribals må være det kjipeste som fins av tatoveringer nest etter kinesiske tegn og blomster. Det lyser "eier ikke fantasi" av det. "Alle" har tribals, og for 99% av dem er det bare et pent mønster som ikke betyr noe for dem. Du kan jo likegodt tatovere en rose på skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor en tribal?

Tribals må være det kjipeste som fins av tatoveringer nest etter kinesiske tegn og blomster. Det lyser "eier ikke fantasi" av det. "Alle" har tribals, og for 99% av dem er det bare et pent mønster som ikke betyr noe for dem. Du kan jo likegodt tatovere en rose på skulderen.

Jeg er helt uenig med deg.

Jeg liker ikke tatoveringer med en haug med farger, diverse "tegninger", osv, så det finnes ikke noe annet alternativ enn et eller annet ensfarget møster som jeg liker.

Jeg er ikke helt inne i sjargongen så det er mulig trible betyr noe annet enn hva jeg tror, men "tegninger" av diverste ting er helt uaktuelt.

Jeg skal heller ikke kopiere noe rett fra nettet og "lime" det på meg, men jeg må ha en standart å gå etter når jeg stikker til tatovøren og forteller hva jeg har lyst på, sånn at han har noe å gå etter når han tegner noe som passer på meg.

Jeg har en noe orginal piggtrå (slik som fyren i American History X) rundt armen fra tidligere av, og den må stå litt i samsvar med den.

Du må gjerne forklare meg forskjellen på trible, keltisk og gud vet hva alt dette heter, for jeg har ingen aning. Vet bare at det er keltisk og trible som samsvarer nogenlunde med det jeg vil ha, dog synes jeg at disse såkalte keltiske symbolene blir litt for kompliserte i forhold til allverdens krusseduller og tegn.

Tatoveringen skal ikke bety noe for meg, jeg skal bare trives med den og føle at den ser bra ut.

Det har jeg ikke sett noen "tegninger" som kan klare, ei heller vil jeg ha noe sånt på kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen linker, men noe i nærheten av den George Clooney har i from Dusk till Dawn du mener?

Kjenner du ikke noen som er flinke til å tegne da, så har du noe å ta med deg, som kanskje ikke en tatovør ville funnet på?

Ellers vil jeg anbefale deg han tatovøren i den lille sjappa ved siden av So What. Han er dyktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen linker, men noe i nærheten av den George Clooney har i from Dusk till Dawn du mener?

Kjenner du ikke noen som er flinke til å tegne da, så har du noe å ta med deg, som kanskje ikke en tatovør ville funnet på?

Ellers vil jeg anbefale deg han tatovøren i den lille sjappa ved siden av So What. Han er dyktig!!

Jeg vet ikke hvem jeg skal bruke enda, men han på Oslo Piercing Studio er også dyktig. Hørt mye bra om han, samt at han tegnet min forrige, samt en meget vellykket en til min X.

Skal sjekke litt rundt.

Når det gjelder Georg Clooney sin i den nevnte filmen så husker jeg den ikke.. er rett og slett for lenge siden jeg så den, men akkurat den filmen og hans tatoveringer har jeg hørt bli nevnt tidligere når dette har vært snakket om.

Så jeg skal søke litt på nettet å se om jeg kan finne noen bilder av den.

Jeg liker også tatoveringene til han pusegutten, hva heter han igjen... kvinnenes drøm, en latterlig sanger, men visstnok jævla kjekk... eh.. Robbie Williams.

De er artige, dog skal jeg ikke ha helt sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem jeg skal bruke enda, men han på Oslo Piercing Studio er også dyktig. Hørt mye bra om han, samt at han tegnet min forrige, samt en meget vellykket en til min X.

Skal sjekke litt rundt.

Når det gjelder Georg Clooney sin i den nevnte filmen så husker jeg den ikke.. er rett og slett for lenge siden jeg så den, men akkurat den filmen og hans tatoveringer har jeg hørt bli nevnt tidligere når dette har vært snakket om.

Så jeg skal søke litt på nettet å se om jeg kan finne noen bilder av den.

Jeg liker også tatoveringene til han pusegutten, hva heter han igjen... kvinnenes drøm, en latterlig sanger, men visstnok jævla kjekk... eh.. Robbie Williams.

De er artige, dog skal jeg ikke ha helt sånn..

Nå vet ikke jeg om det er en betegnelse du eller noen andre har gitt Robbie Williams, men tatoveringene hans vitner iallefall ikke om at han er noe pusegutt ;o) Og selvom jeg ikke er hekta på mannen, unnskyld, pusegutten så kan han synge.

Han tatoo mannen jeg snakket om (finsk) er sinnsyk til å tegne, jeg har sett noen frihåndstatoveringer han har gjort og de er helt rå! Tror han heter Mikki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om det er en betegnelse du eller noen andre har gitt Robbie Williams, men tatoveringene hans vitner iallefall ikke om at han er noe pusegutt ;o) Og selvom jeg ikke er hekta på mannen, unnskyld, pusegutten så kan han synge.

Han tatoo mannen jeg snakket om (finsk) er sinnsyk til å tegne, jeg har sett noen frihåndstatoveringer han har gjort og de er helt rå! Tror han heter Mikki.

Oki, takker og bukker for tips.

Nei, han er kanskje ingen pusegutt lenger, men han var vel kanskje det den gangen har var i et boyband.

Om han kan synge skal jeg vel ikke argumentere verken til eller fra, men at musikken han suger stort, det vil jeg tørre å påstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takker og bukker for tips.

Nei, han er kanskje ingen pusegutt lenger, men han var vel kanskje det den gangen har var i et boyband.

Om han kan synge skal jeg vel ikke argumentere verken til eller fra, men at musikken han suger stort, det vil jeg tørre å påstå :)

Joda, den musikken har lager selv suger!

Men jeg ble faktisk overassket over hvor godt han covret Frank, Sammy og whats his name.

Det var nesten så jeg fikk litt respekt for mannen.

Forresten Pain Solution er kanskje noe for deg?

www.painsolution.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den musikken har lager selv suger!

Men jeg ble faktisk overassket over hvor godt han covret Frank, Sammy og whats his name.

Det var nesten så jeg fikk litt respekt for mannen.

Forresten Pain Solution er kanskje noe for deg?

www.painsolution.net

Jeg har ikke hørt noe annet av han enn hans typiske MTV vås, som putrer og går i bakgrunn på mine nattevakter...

...men det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...