Gå til innhold

Kan man kreve urinprøve?


Gjest ikke nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå

Jeg har et problem og lurer på om noen her kan hjelpe meg. Min eks bruker diverde stoffer. Jeg vet at han bruker speed og at han røyker hasj, er ikke sikker på om han bruker heroin eller ikke.

Han har ikke hatt kontakt med jentungen sin på mange mnd nå, men det ser ut som kanskje han kommer til å ta kontakt(har det fra hans mor). Jeg vil ikke sende jenta mi til han siden jeg vet hva han driver med. Kan jeg kreve urinprøve over en periode før jeg går med på besøk? Regner vel egentlig med at det ikke går med spør nå likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv en kompis med samme problem, han bruker hasj og speed, han er veldig glad i jentungen sin, men får ikke ha kontakt med henne fordi han bruker stoff... Han har aldri vært påvirket de gangene han har hatt henne, og de har det utrolig godt og morsomt sammen!

Fordi om en person bruker dop, gjør dem ikke til værre foreldre så lenge de ikke er påvirket når de har barna!

Vet at det kommer reaksjoner på dette innlegget, men jeg mener nå å ta ifra ungen faren er et mye større svik når faren til ungen er villig til å stille opp, og det er ikke din jobb å dømme faren på ungens vegne.

Et barn trenger begge foreldrene om begge behandler barna godt!

Er selv vokst opp uten far, og dette har plaget meg hele livet, at min far ikke ville ha kontakt med meg, det fikk meg tilå tvile på den jeg er, det fikk meg til å å lure på hvor mye jeg er verdt, når ikke engang min far ville vite av meg... gi faren en sjanse før du tar han bort i fra barnets liv, for han er jo tross alt faren til barnet, og du skulle prise deg lykkelig for at han vil ha kontakt med barnet, fordi det er allt for mange barn som opplever i dag å stå uten far fordi de ikke vil vite av dem!

Nå vet ikke jeg hvor hardt belastet din eks er, men det er verdt et forsøk... For barnets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke nå

Har selv en kompis med samme problem, han bruker hasj og speed, han er veldig glad i jentungen sin, men får ikke ha kontakt med henne fordi han bruker stoff... Han har aldri vært påvirket de gangene han har hatt henne, og de har det utrolig godt og morsomt sammen!

Fordi om en person bruker dop, gjør dem ikke til værre foreldre så lenge de ikke er påvirket når de har barna!

Vet at det kommer reaksjoner på dette innlegget, men jeg mener nå å ta ifra ungen faren er et mye større svik når faren til ungen er villig til å stille opp, og det er ikke din jobb å dømme faren på ungens vegne.

Et barn trenger begge foreldrene om begge behandler barna godt!

Er selv vokst opp uten far, og dette har plaget meg hele livet, at min far ikke ville ha kontakt med meg, det fikk meg tilå tvile på den jeg er, det fikk meg til å å lure på hvor mye jeg er verdt, når ikke engang min far ville vite av meg... gi faren en sjanse før du tar han bort i fra barnets liv, for han er jo tross alt faren til barnet, og du skulle prise deg lykkelig for at han vil ha kontakt med barnet, fordi det er allt for mange barn som opplever i dag å stå uten far fordi de ikke vil vite av dem!

Nå vet ikke jeg hvor hardt belastet din eks er, men det er verdt et forsøk... For barnets skyld!

Du vet det at når man bruker speed så tar det litt tid før du kommer ned. Du kan også få psykiske problemer av det så det er ikke greit bare de ikke er påvirket der og da.

Han har ikke ringt til jenta mi siden julaften og før det var det 4 mn siden han ringte. Han har ikke prøvd å se ho siden i fjor sommer. Jeg tror ikke ho går glipp av noe med ikke å se han for å si det sånn. JEg har aldri nekta han å se ho, det er han som ikke har vært interesert etter at jeg ble sammen med min nåværende mann.

Det er moren hans som har sagt at han vil ha kontakt igjen, men jeg vet ikke om det er sant. Jenta er 7 år og forstår veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...