Gå til innhold

Nå slutter jeg mitt patetiske dol liv


Solsikke

Anbefalte innlegg

og tusler heller opp å ser om det er noe spennende på tv. Her skjer det i alle fall ikke noe spennende:o)

Regner med jeg er tilbake om en stund, neppe noen som bryr seg. Men forteller det likevel*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var lurt. Vi tar alle og skriver innlegg og forteller når vi skal legge oss, stå opp, spise, gå på dass - jeg mener, vi har så utrolig lite kjedelige innlegg fra før så det vil jo sprite opp hele dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var lurt. Vi tar alle og skriver innlegg og forteller når vi skal legge oss, stå opp, spise, gå på dass - jeg mener, vi har så utrolig lite kjedelige innlegg fra før så det vil jo sprite opp hele dol.

*Sukk*

Jeg får vel fortsette trenden jeg da. Røyker og drikker brus mens jeg filosoferer over hvorvidt jeg burde spist Fruktnøtten da jeg tross alt gomlet i meg en Stratos på jobb. Akkurat nå avslutter jeg ett innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har det kommet noe mere spennende i veien??? Så aktiv du har vært her en tid?? *fortell som Solsikke sier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk*

Jeg får vel fortsette trenden jeg da. Røyker og drikker brus mens jeg filosoferer over hvorvidt jeg burde spist Fruktnøtten da jeg tross alt gomlet i meg en Stratos på jobb. Akkurat nå avslutter jeg ett innlegg.

Ja, ser du ikke hvor mye morsommere alt ble nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

*Sukk*

Jeg får vel fortsette trenden jeg da. Røyker og drikker brus mens jeg filosoferer over hvorvidt jeg burde spist Fruktnøtten da jeg tross alt gomlet i meg en Stratos på jobb. Akkurat nå avslutter jeg ett innlegg.

Å... ikke snakk om brus. Dette er min tredje dag uten cola... vel... spiste mcdonalds i dag og da var det jo cola... men skal jeg bestille bigmac med vann???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... ikke snakk om brus. Dette er min tredje dag uten cola... vel... spiste mcdonalds i dag og da var det jo cola... men skal jeg bestille bigmac med vann???

Med sodavann. Uten fritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har det kommet noe mere spennende i veien??? Så aktiv du har vært her en tid?? *fortell som Solsikke sier*

Jo noe mye mer spennende kom i veien:o)Nemlig x-files på tv2 *grøsser*

Har jeg vært mye aktiv her? Hmmm kanskje det. Det har ikke jeg lagt merke til i alle fall*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg virkelig at du skulle forlate oss for alltid....

pst... bra film på tv3 nå...

Ja det hadde vel vært trist:o)Og det kan vi selvsagt ikke ha noe av.

Havna på Tv2 og xfiles *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var lurt. Vi tar alle og skriver innlegg og forteller når vi skal legge oss, stå opp, spise, gå på dass - jeg mener, vi har så utrolig lite kjedelige innlegg fra før så det vil jo sprite opp hele dol.

Det var en svært god ide sant:o)

Vi kan fortsette å skrive om hoppetau som ikke hopper om hvor rotete vi har det o.l. Foresten jeg har en rockering som ikke rocker også har jeg strikkepinner som ikke strikker. Tror du det er reklamasjonsrett på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...