Gjest er det noe galt? Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 For tre uker siden hadde jeg sex for første gang, ubeskyttet sex (dum som jeg var). Ca. en uke etter begynte jeg å klø en del i underlivet og få mer utflod. Nå har dette gått over, og alt er som normalt. Trenger jeg da å uroe meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Du bør alltid uroe deg dersom du har ubeskyttet sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diffe Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Du bør alltid uroe deg dersom du har ubeskyttet sex. Jeg opplevde det samme engang, og da fortalte en veninne til meg at hun hadde gått til legen pga av det samme problemet. Legen hadde da forklart henne at pga at det er så mye ulike celler (tror jeg det var) i din skjede og på hans kjønnsorgan kan det oppstå en slags ubalanse, og dermed kan det komme kløing. Hos meg gikk det over etter 2-4 dager tror jeg. Jeg forsto det slik at dette vil slutte dersom man har sex med samme typen flere ganger, men at det er verst i begynnelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.