Gå til innhold

Den j**** vaskemaskinen!


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Den stopper opp midt i alle vaskeprogram på de to samme stedene. Jeg må rett og slett hoppe over et "hakk" (skru den videre). Klærne mine mister sikkert noe vesentlig, gudene vet hva, men det er eneste måten den vil gå videre på.

Noen som har anelse om hva som kan være galt? Veldig frustrerende, da vi ikke har råd til å tilkalle noen repratør akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Ingen anelse om hva det kommer av, men jeg tenkte jeg skulle trøste deg med å si at jeg har det på samme måte... snufs... og det er ikke mitt problem, men utleiers. men det blir jo fort mitt problem ja. sånn er det. vi sitter i samme båt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Ingen anelse om hva det kommer av, men jeg tenkte jeg skulle trøste deg med å si at jeg har det på samme måte... snufs... og det er ikke mitt problem, men utleiers. men det blir jo fort mitt problem ja. sånn er det. vi sitter i samme båt...

Takk, nå føler jeg meg mindre alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse om hva det kommer av, men jeg tenkte jeg skulle trøste deg med å si at jeg har det på samme måte... snufs... og det er ikke mitt problem, men utleiers. men det blir jo fort mitt problem ja. sånn er det. vi sitter i samme båt...

Det kan være mange årsaker. En av dem at slangen eller pumpa fpr utpomping av vann er tatt, sperret av gjenstand, da vil ikke programmet forsette før føleren melder at vannet er tømt.... Spørsmålet er alltid, hvor i programmet stopper den. Stopper den ve oppvarming kan det være varmeelemntet som ikke får gitt nok varme tilm varmereeleet slik at maskinene kommer videre i programmet... mange muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være glad den ikke spiser opp klærne i alle fall. Det gjorde nemlig vår gammle vaksemaskin:)

Du skriver: "Du skal være glad den ikke spiser opp klærne i alle fall."

Slik går det når man er så trøtt at man ikke ser forskjell på vaskemaskin og toalett!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "Du skal være glad den ikke spiser opp klærne i alle fall."

Slik går det når man er så trøtt at man ikke ser forskjell på vaskemaskin og toalett!

;-)

Med vennlig hilsen

Hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere av oss! Men jeg er heldig. Når min vaskemaskin stopper, er det bare å skru av og på igjen, så fortsetter den. Men hvorfor den er sånn, er det ingen som vet. Jeg tror det ligger en BH-spile et sted inne i maskinen men...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Du skal være glad den ikke spiser opp klærne i alle fall."

Slik går det når man er så trøtt at man ikke ser forskjell på vaskemaskin og toalett!

;-)

Med vennlig hilsen

Oj var det det som skjedde? Jeg tror jeg må slutte å vaske klær nå jeg doler. Resultatet er nemlig at jeg er trøtt og fjern og klærne havner i doen i stedet for vaskemaskinen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...