Gå til innhold

Morgenfugler!


avil

Anbefalte innlegg

Jeg har sett soloppgangen.

Drukket kaffe og kikket på fugler i ripsbuskene.

Jeg har sett en hjort traske hjem fra beite.

Nå skal jeg snart på jobb.

Spiser frokost og kikker på dol-innlegg fra tidlig morgenstund, ser at både seksualfrustrerte kvinner og tyttebærpolitiet har hatt en travel natt. Og Nils Håvard er på jobb og svarer folk på stripe.

Verden er vakker, det ser ut til å bli en varm sommerdag.

Nå tror jeg at jeg unner meg en twist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt en travel natt, da jeg har sovet.

Men nå er jeg oppe og går, på jobb igjen...

Det er noe feil med nettet her i dag, ingen innlegg markerer seg når jeg trykker på dem, så jeg er noe frustrert..

Menmen... 16 timer med jobb, etter 3-4 timers søvn i natt, grunnet en ekstrem luftfuktighet som rett og slett gjorde det relativt umulig og sove, blir hardt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt en travel natt, da jeg har sovet.

Men nå er jeg oppe og går, på jobb igjen...

Det er noe feil med nettet her i dag, ingen innlegg markerer seg når jeg trykker på dem, så jeg er noe frustrert..

Menmen... 16 timer med jobb, etter 3-4 timers søvn i natt, grunnet en ekstrem luftfuktighet som rett og slett gjorde det relativt umulig og sove, blir hardt..

Med så fortvilende få innlegg som det har vært siden klokka 2 i natt, er det vel neppe noe stort problem å holde rede på hva du har lest ;-) ?

Fortsatt god dag under alle omstendigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så fortvilende få innlegg som det har vært siden klokka 2 i natt, er det vel neppe noe stort problem å holde rede på hva du har lest ;-) ?

Fortsatt god dag under alle omstendigheter!

Neida, jeg har full kontroll.

Det er ikke bra for helsa å sitte her jeg nå sitter med en pc 30 cm fra meg, rett og slett fordi man blir preget av dette stedet her.

I natt drømte jeg om dol så nå har jeg tatt hintet og også tatt med meg en bok!

Bikubesesong av Frode Grytten (mener jeg å huske at er forfatteren) er en bok jeg har lest ca 150 sider i, men så ble det av en eller annen grunn brått stopp, så det er vel på tide å ta opp igjen tråden der jeg sluttet.

For øvrig en bok jeg til nå er meget fornøyd med, og i forhold til at boka er skrevet på gresk så føler jeg at det sier litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg har full kontroll.

Det er ikke bra for helsa å sitte her jeg nå sitter med en pc 30 cm fra meg, rett og slett fordi man blir preget av dette stedet her.

I natt drømte jeg om dol så nå har jeg tatt hintet og også tatt med meg en bok!

Bikubesesong av Frode Grytten (mener jeg å huske at er forfatteren) er en bok jeg har lest ca 150 sider i, men så ble det av en eller annen grunn brått stopp, så det er vel på tide å ta opp igjen tråden der jeg sluttet.

For øvrig en bok jeg til nå er meget fornøyd med, og i forhold til at boka er skrevet på gresk så føler jeg at det sier litt!

Leser du en norsk bok oversatt til gresk?

*forvirret*

Jeg leser Halvbroren, og den er egentlig god, men til nå (er kommet til side 86) er det jo stort sett trist og fælt alt sammen. Ikke det beste avkoblingen fra psykiatrien!

Kan eller anbefale en finsk bok jeg nettopp har lest, som heter "Jeg elsker sol" (en gul, fin bok).

Morsom og sær, og veldig lettlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du en norsk bok oversatt til gresk?

*forvirret*

Jeg leser Halvbroren, og den er egentlig god, men til nå (er kommet til side 86) er det jo stort sett trist og fælt alt sammen. Ikke det beste avkoblingen fra psykiatrien!

Kan eller anbefale en finsk bok jeg nettopp har lest, som heter "Jeg elsker sol" (en gul, fin bok).

Morsom og sær, og veldig lettlest.

Nei, den er ikke oversatt til gresk, men skrevet på gresk.

Nynorsk!

Halvbroren har jeg lest, og jeg har ekstremt sansen for Saabø, og den og Beatles er nok kanskje de to beste bøkene jeg har lest.

Fortsett og les boka, og du vil garantert ikke angre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good morning! Jævlig mye du har rukket å gjøre i dag da! Den hjorten du så - tror den hadde gjort seg godt i fryseren min. Hvor bor du, så sender jeg mannen min over, han er en habil jeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning! Jævlig mye du har rukket å gjøre i dag da! Den hjorten du så - tror den hadde gjort seg godt i fryseren min. Hvor bor du, så sender jeg mannen min over, han er en habil jeger.

Den hjorten havner nok i fryseren til nærmeste bonde, her lusker de rundt tungt lasta med skytevåpen halve året. Men fin var den, og jeg har sett den før, med tre damer og en hoppende kalv.

Nå er det langt utpå formiddagen, klokka nærmer seg ni, og jeg har fått gjort mye, mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...