Gå til innhold

ergometersykkel


trenern

Anbefalte innlegg

Jeg må begynne å trimme. Har problemer med å komme meg ut av huset pga ungene, derfor tenkte jeg at en ergometersykkel kanskje er tingen for meg.

Noen som vil hjelpe meg med hva jeg skal tenke på når jeg kjøper en slik sykkel? Pris, modell, tar den stor plass, bråker den, hvor får jeg kjøpt den, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

DEn bråker ikke. tar ikke så stor plass, men det er greit å ha en "krok" ved siden av skapet på soverommet å stue den bort i. vet ikke om man får tak i sånn som man kan slå sammen. Du burde kjøpe en sykkel som du kan se hvor "langt" du har syklet, hvor lenge du har holdt på og hvor mange kalorier du forbrender. Jeg sykler etter tid. Sykler 30 min hver dag, og svetter som en gris! Så regner med at jeg forbrender en en del.

Du burde ta deg en tur i en sportsbutikk (byporten har bra utvalg) og forhøre deg der. Men det som er enda bedre er sånt "alt-i-ett" apparat. Da kan du trene lår, rumpe, mage, armer ogde musklene du måtte ønske. Det blir mer styrketrening da, sykling re jo kondisjon + lår, legger og rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...