Gå til innhold

P-piller og angrepillen


Gjest helgejente

Anbefalte innlegg

Gjest helgejente

Sitter og leser om angrepillen på nettet nå, og der står det at angrepillen er en stor dose p-piller, er det noen som vet hvor mange p-piller man må ta for at dette blir det samme som angrepillen?

Føler meg liksom ikke helt bekvem med å gå ned på søndagsapoteket med fyllenervene mine og spørre etter angrepillen...

Og avholds eller kondomer er ikke noe valg i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er 4 stk.

Mener å huske at det var det en "venninne" engang dyttet i seg når vi var "uheldige", og hun hadde visst fått beskjed om dette av noen som kunne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke jeg ville tatt sjangsen på uten å ha snakket med lege først.

Hvorfor ikke heller gå på p-piller til vanlig da? Så trenger du ikke angrepillen...? Eller ha angrepillen liggende sånn at du slipper å ordne alt når du trenger den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta flere p-piller. Klarte å dytte i meg to en gang (jaja, ikke spør), og fikk en forferdelig hjertebank.

Angrepillen er jo reseptfri.

Hva mener du med at kondom ikke er noe alternativ i helgene? Dersom du blir likegyldig i fylla, får du fortelle gutten at sex uten kondom er uaktuelt, før du blir for full.Da husker han det.

Hadde det ikke vært veldig trist å måtte fortelle mor og far at du skal dø før dem, fordi du har blitt HIV-smittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PerJan

Ikke ta flere p-piller. Klarte å dytte i meg to en gang (jaja, ikke spør), og fikk en forferdelig hjertebank.

Angrepillen er jo reseptfri.

Hva mener du med at kondom ikke er noe alternativ i helgene? Dersom du blir likegyldig i fylla, får du fortelle gutten at sex uten kondom er uaktuelt, før du blir for full.Da husker han det.

Hadde det ikke vært veldig trist å måtte fortelle mor og far at du skal dø før dem, fordi du har blitt HIV-smittet?

Kan jo hende jenta ikke liker kondom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Jeg tror det er 4 stk.

Mener å huske at det var det en "venninne" engang dyttet i seg når vi var "uheldige", og hun hadde visst fått beskjed om dette av noen som kunne det.

4 piller er IKKE det samme som angrepille.

Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille?

Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

4 piller er IKKE det samme som angrepille.

Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille?

Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort?

Virker som om ordet gamble blir sensurert bort? Mystisk..meget mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 piller er IKKE det samme som angrepille.

Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille?

Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort?

Snakker du til meg?

Jeg sa jeg ikke var sikker, men at jeg har hørt dette av kvinnebekjentskaper..

Det er selvsagt dumt å gamble på noe sånt. Direkte uansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...