Gjest helgejente Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Sitter og leser om angrepillen på nettet nå, og der står det at angrepillen er en stor dose p-piller, er det noen som vet hvor mange p-piller man må ta for at dette blir det samme som angrepillen? Føler meg liksom ikke helt bekvem med å gå ned på søndagsapoteket med fyllenervene mine og spørre etter angrepillen... Og avholds eller kondomer er ikke noe valg i helgene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg tror det er 4 stk. Mener å huske at det var det en "venninne" engang dyttet i seg når vi var "uheldige", og hun hadde visst fått beskjed om dette av noen som kunne det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det tror jeg ikke jeg ville tatt sjangsen på uten å ha snakket med lege først. Hvorfor ikke heller gå på p-piller til vanlig da? Så trenger du ikke angrepillen...? Eller ha angrepillen liggende sånn at du slipper å ordne alt når du trenger den... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ikke ta flere p-piller. Klarte å dytte i meg to en gang (jaja, ikke spør), og fikk en forferdelig hjertebank. Angrepillen er jo reseptfri. Hva mener du med at kondom ikke er noe alternativ i helgene? Dersom du blir likegyldig i fylla, får du fortelle gutten at sex uten kondom er uaktuelt, før du blir for full.Da husker han det. Hadde det ikke vært veldig trist å måtte fortelle mor og far at du skal dø før dem, fordi du har blitt HIV-smittet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PerJan Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ikke ta flere p-piller. Klarte å dytte i meg to en gang (jaja, ikke spør), og fikk en forferdelig hjertebank. Angrepillen er jo reseptfri. Hva mener du med at kondom ikke er noe alternativ i helgene? Dersom du blir likegyldig i fylla, får du fortelle gutten at sex uten kondom er uaktuelt, før du blir for full.Da husker han det. Hadde det ikke vært veldig trist å måtte fortelle mor og far at du skal dø før dem, fordi du har blitt HIV-smittet? Kan jo hende jenta ikke liker kondom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg tror det er 4 stk. Mener å huske at det var det en "venninne" engang dyttet i seg når vi var "uheldige", og hun hadde visst fått beskjed om dette av noen som kunne det. 4 piller er IKKE det samme som angrepille. Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille? Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 4 piller er IKKE det samme som angrepille. Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille? Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort? Virker som om ordet gamble blir sensurert bort? Mystisk..meget mystisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 4 piller er IKKE det samme som angrepille. Kan du ikke ta p-piller hver dag i stedet for å gamble med angrepille? Du vet mange blir gravide selv om de tar angrepille? Spørsmålet er; er det mer stress å gå til apoteket med fyllenerver, eller å få et barn som du må ta deg av i minst 18 år? Eventuelt abort? Snakker du til meg? Jeg sa jeg ikke var sikker, men at jeg har hørt dette av kvinnebekjentskaper.. Det er selvsagt dumt å gamble på noe sånt. Direkte uansvarlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.