Gå til innhold

Erotiske drømmer pga. DOL


Luska

Anbefalte innlegg

Nå har jeg holdt meg borte fra DOL ganske lenge, men etter kun to dager her igjen, hadde jeg i natt en drøm som jeg mistenker baserer seg på ting jeg leser her.

Jeg drømte at mannen min og jeg av en eller annen grunn befant oss i et hus sammen med ei annen jente (som jeg kjenner litt i RL). Vi skulle visst ha trekant, og jeg husker at jeg desperat prøvde å gjemme meg bort for å få shava ny frisyre på dotten med en sløv høvel for å prøve å ta meg bedre ut en henne. Husker til og med at jeg tok jenta på puppene.

En viss person her fra DOL var også med på en måte i drømmen, men hadde vel bare en bi-rolle, for jeg husker ikke helt hva jeg drømte om vedkommende...

Pokker, man blir jo ødelagt av å lese alt en kommer over her inne på seksualitet-forumet.

PS! Jeg rakk aldri å shave meg før jeg våkna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også hatt mange drømmer pga. DOL...hehe...men det er første gang jeg er inne aktivt...har registrert meg i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er ufint av det å drømme om SDD, stakkars gutten kommer jo til å miste bakkekontakten totalt

Så, så! Ikke sett griller i hodet på gutten nå da. Husk: jeg nevnte ingen navn! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hatt mange drømmer pga. DOL...hehe...men det er første gang jeg er inne aktivt...har registrert meg i dag!!!

Så koselig da! Tiden din som "kikker" er over?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så! Ikke sett griller i hodet på gutten nå da. Husk: jeg nevnte ingen navn! :o)

var verdt forsøket da, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, så! Ikke sett griller i hodet på gutten nå da. Husk: jeg nevnte ingen navn! :o)

Nei det gjorde du ikke, men jeg tenkte faktisk det samme hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avil 55

Er du 40 år, eller er det bare en måte å villede oss på? :o)

Gir meg gode ideer.

*konstruerer min egen virkelighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner tilstanden, og til helgen skal jeg ta meg dol-fri. Man blir preget av og ikke ha stort annet å finne på på jobb, enn å sitte her.

Rart ikke jeg var med i drømmen din... det ville jeg trossalt mer eller mindre forventet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner tilstanden, og til helgen skal jeg ta meg dol-fri. Man blir preget av og ikke ha stort annet å finne på på jobb, enn å sitte her.

Rart ikke jeg var med i drømmen din... det ville jeg trossalt mer eller mindre forventet! :)

Hehe, om det var deg eller en annen som var med, er noe du aldri får vite!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om det var deg eller en annen som var med, er noe du aldri får vite!

;o)

Hvorfor ikke? Jeg sier alltid hvilke dolere jeg drømmer at jeg har sex med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Jeg sier alltid hvilke dolere jeg drømmer at jeg har sex med :)

Ja, tenkt på at jeg kanskje er litt fornærmet over at du ikke har drømt det om meg..? ;o)

Men nå drømte jeg ikke at jeg hadde sex med den aktueller dolingen da - vedkommende var bare med i drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkt på at jeg kanskje er litt fornærmet over at du ikke har drømt det om meg..? ;o)

Men nå drømte jeg ikke at jeg hadde sex med den aktueller dolingen da - vedkommende var bare med i drømmen.

Så jeg var en kikker?

Er det det du ser på meg som?

Nei, nå, altså...

Jeg eier ikke ord, rett og slett...

Men grunnen til at jeg ikke har drømt om deg er at du ikke har vært så elskverdig at du har sent over et bilde av deg, så jeg vet jo ikke hvordan jeg da kan drømme om noen jeg ikke vet hvordan ser ut... Men neste gang en ansiktsløs jente dukker opp i min drøm, så skal jeg selvsagt gå utifra at det var deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg var en kikker?

Er det det du ser på meg som?

Nei, nå, altså...

Jeg eier ikke ord, rett og slett...

Men grunnen til at jeg ikke har drømt om deg er at du ikke har vært så elskverdig at du har sent over et bilde av deg, så jeg vet jo ikke hvordan jeg da kan drømme om noen jeg ikke vet hvordan ser ut... Men neste gang en ansiktsløs jente dukker opp i min drøm, så skal jeg selvsagt gå utifra at det var deg! :)

Jamen... jamen... To ting kan sies om meg, den ene er at jeg er småfeig, og den andre er at jeg ikke er veldig datakyndig. Derfor har du ikke fått æren av å se bilde av meg.

Hadde du sett bilde av meg hadde du selvsagt straks gjort hva du kunne for å spore meg opp og trygle meg om å forlate mannen min til fordel for deg. Men det er jo en annen sak... ;o)

Men inntil da får du bare drømme om alle andre dolere enn meg da... Hmpf!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen... jamen... To ting kan sies om meg, den ene er at jeg er småfeig, og den andre er at jeg ikke er veldig datakyndig. Derfor har du ikke fått æren av å se bilde av meg.

Hadde du sett bilde av meg hadde du selvsagt straks gjort hva du kunne for å spore meg opp og trygle meg om å forlate mannen min til fordel for deg. Men det er jo en annen sak... ;o)

Men inntil da får du bare drømme om alle andre dolere enn meg da... Hmpf!

:o)

Jeg har jo i perioder en greie for gifte dolere, så vi får se om vi ikke med tid og stunder kan gjøre et lite unntak for deg.

Det med å spore opp gifte dolere og trygle dem i forhold til å forlate mannen sin er en av mine yndlingsyhobbyer, så jeg skal skrive deg opp på lista mi.

Men jeg må advare: Den lista er lang som et vondt år, og det er begrenset hvor mange jeg kan spore opp per uke.

Du har selvsagt sniki deg ganske høyt opp på lista, allerede, bare så det er sagt! :)

Den eneste grunnen til at du ikke er helt på topp er at jeg mistenker deg for å være noe babysyk, og jeg har angst for sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...