Gå til innhold

Erotiske drømmer pga. DOL


Luska

Anbefalte innlegg

Jeg har jo i perioder en greie for gifte dolere, så vi får se om vi ikke med tid og stunder kan gjøre et lite unntak for deg.

Det med å spore opp gifte dolere og trygle dem i forhold til å forlate mannen sin er en av mine yndlingsyhobbyer, så jeg skal skrive deg opp på lista mi.

Men jeg må advare: Den lista er lang som et vondt år, og det er begrenset hvor mange jeg kan spore opp per uke.

Du har selvsagt sniki deg ganske høyt opp på lista, allerede, bare så det er sagt! :)

Den eneste grunnen til at du ikke er helt på topp er at jeg mistenker deg for å være noe babysyk, og jeg har angst for sånt :)

Å, jeg skulle da tatt en p-pille eller to for din skyld, om det var kun det det sto på!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg skulle da tatt en p-pille eller to for din skyld, om det var kun det det sto på!

;o)

Du raver nå høyt på lista, for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du raver nå høyt på lista, for å si det sånn! :)

Smask!

:o)

(begynner å bli litt _vel_ klissete nå vel?) Får slutte mens leken er god, tenker jeg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smask!

:o)

(begynner å bli litt _vel_ klissete nå vel?) Får slutte mens leken er god, tenker jeg! ;o)

Ja, vi får vel nesten det. Hvis ikke får du ratt dårlig samvittighet i forhold til han gubben din som hopper av i svingen og aner fred og ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får vel nesten det. Hvis ikke får du ratt dårlig samvittighet i forhold til han gubben din som hopper av i svingen og aner fred og ingen fare :)

Fint at du forstår meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er ufint av det å drømme om SDD, stakkars gutten kommer jo til å miste bakkekontakten totalt

Det er hvertfall klart at hun drømte om en med ring i tissen... :-)

Hun la seg sent i går, og leste noen innlegg om sånt i går. Stemmer det, Luska? *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at du forstår meg! :o)

Det er det som er så innihelsike fint med meg. Jeg forstår folk!

Deres innerste tanker, dypeste lyster, hva de tenker nå, hva de tenkte da, hva de tenker framover, for ikke å snakke om når de ikke tenker i det hele tatt...

En av mine bedre sider, det der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall klart at hun drømte om en med ring i tissen... :-)

Hun la seg sent i går, og leste noen innlegg om sånt i går. Stemmer det, Luska? *erter*

For å si det sånn: *hirr, hirr*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så innihelsike fint med meg. Jeg forstår folk!

Deres innerste tanker, dypeste lyster, hva de tenker nå, hva de tenkte da, hva de tenker framover, for ikke å snakke om når de ikke tenker i det hele tatt...

En av mine bedre sider, det der! :)

Ja, det er liksom det med deg... Hobbypsykologen, hehe...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom det med deg... Hobbypsykologen, hehe...

:o)

Du skal faktisk ikke le av at jeg er en god psykolog.

Av mine pasienter har over 70 % overlevd, de resterende personene tok livet sitt og det gjorde også et par kompiser av dem som var med i gruppeterapi en kveld.

70 % er uansett ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal faktisk ikke le av at jeg er en god psykolog.

Av mine pasienter har over 70 % overlevd, de resterende personene tok livet sitt og det gjorde også et par kompiser av dem som var med i gruppeterapi en kveld.

70 % er uansett ikke dårlig!

Jamen det er bra! Er det forresten fortsatt polstrede vegger i det rommet du sitter i? Litt vanskelig å taste på DOL med armene stroppet bak på ryggen?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen det er bra! Er det forresten fortsatt polstrede vegger i det rommet du sitter i? Litt vanskelig å taste på DOL med armene stroppet bak på ryggen?

;o)

Ja, jeg skriver med tunga.

Jeg er en racer til akkurat det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skriver med tunga.

Jeg er en racer til akkurat det! :)

Ja, tviler ikke på at du er en multikunstner når det gjelder akkurat det...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja SDD har jo blitt reneste " Ringenes Herre"

Hehe, ser for meg SDD som Gollum, sitter og napper seg i ringen/løken og mumler: "min kosteligste!"

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg SDD som Gollum, sitter og napper seg i ringen/løken og mumler: "min kosteligste!"

:o)

:-)

*ruller rundt på gulvet, gisper etter luft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg SDD som Gollum, sitter og napper seg i ringen/løken og mumler: "min kosteligste!"

:o)

:-)

*ruller rundt på gulvet, gisper etter luft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tviler ikke på at du er en multikunstner når det gjelder akkurat det...

:o)

du er en racer med tunga med andre ord? det var jo dagens reklameinnslag fra den mannen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...