Gå til innhold

Meldingssentral 2002 som formidler sexmeldinger?


Gjest 2002?

Anbefalte innlegg

Gjest 2002?

Hei! Jeg leste en sms på kjærestens mobil, den lød som følger: "Hei, kinky kåte Silje er våt og ønsker å treffe deg for sex, send sms til 2002, koz Siljepuzen".

Hva er 2002? Det var avsendernummeret.

Er 2002 en meldingssentral som "spleiser" folk sammen eller? En slags flørtekanal via sms? Noen som kjenner til dette? Har han sendt en sms og så får han svar fra eventuelle interresserte?

Kan jo begynne å lure da. Han ikke tatt dette opp med han enda, vil vite litt mer hva det egentlig dreier seg om først.

Håper på svar, orker ikke gå rundt og bekymre meg hele dagen. PS: Vi synes det er greit at vi leser hverandres meldinger av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL*

tja, kanskje det er snakk om sms-dating her...

nei, sats heller på at det er noen som har sendt ham en sånn tullemelding, det kan jo sendes fra ulike sider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

leser du kjæresten din sine meldinger uten å spørre ham om lov? fy!

leste du ikke siste setning i innlegget mitt?

JA, jeg leser hans meldinger av og til av ren nyskjerrighet, akkuratt som han leser mine. Hvorfor ikke? Hvis jeg ikke får lese dem betyr jo det at han har noe å skjule. Tror ikke det var meningen for mine øyne å lese denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det er en tullemelding. 2002 er et nr som tilbyr alt mulig rart. Tror du virkelig dette er noe?

Du bør ikke lese meldingene hans hvis du ikke tåler såpass.

Og jeg synes heller du bør spørre om å få lese de enn å gå inn på tlf uten å spørre først. Det har noe med respekt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste du ikke siste setning i innlegget mitt?

JA, jeg leser hans meldinger av og til av ren nyskjerrighet, akkuratt som han leser mine. Hvorfor ikke? Hvis jeg ikke får lese dem betyr jo det at han har noe å skjule. Tror ikke det var meningen for mine øyne å lese denne!

Nei, det betyr for all del at han behøver å ha noe å skjule, men at du ikke stoler på han.

Jeg mener... når du sier noe sånt som at "dersom han ikke vil vise meg dem så har han noe å skjule" så sier jo det seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det betyr for all del at han behøver å ha noe å skjule, men at du ikke stoler på han.

Jeg mener... når du sier noe sånt som at "dersom han ikke vil vise meg dem så har han noe å skjule" så sier jo det seg selv.

skal vi gjette på alderen hennes? jeg setter en 50 øring på at hun er +- 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi gjette på alderen hennes? jeg setter en 50 øring på at hun er +- 16

Jeg er selvsagt helt enig med deg. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mobber dere nå da??

vi mobber da ingen...

den som driver og mobber her derimot, det er "girl". vi misstenker henne for å være en 14 år gammel gutt med adferdsproblemer, for ikke å snakke om usikkerhet rundt sin egen seksualitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

vi mobber da ingen...

den som driver og mobber her derimot, det er "girl". vi misstenker henne for å være en 14 år gammel gutt med adferdsproblemer, for ikke å snakke om usikkerhet rundt sin egen seksualitet

Og siden dere tror det er en gutt,driver dere å tilbyr deres tjenester?;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mobber dere nå da??

I dag har jeg, tro det eller ei, ikke mobbet en eneste skapning.

Til og med girl har jo nesten blitt tatt inn i varmen, noe du ikke skulle tro for et par dager siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

girl1365380356

he he he

jeg,som ikke er helt sikker på mitt kjønn og legning,tar imot tilbud fra begge kjønn. SDD og Klysa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg,som ikke er helt sikker på mitt kjønn og legning,tar imot tilbud fra begge kjønn. SDD og Klysa??

tja, er alltid åpen for utfordringer og nye opplevelser.

time and place baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

jeg,som ikke er helt sikker på mitt kjønn og legning,tar imot tilbud fra begge kjønn. SDD og Klysa??

jeg er nesten tatt inn i varmen?? da er mitt mål nesten nådd,da!! YOHOOOO!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

tja, er alltid åpen for utfordringer og nye opplevelser.

time and place baby...

BABY? trodde dere mente jeg var gutt,jeg? fortsatt åpen for impulser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

skal vi gjette på alderen hennes? jeg setter en 50 øring på at hun er +- 16

Herregud... Hva er det som er så galt å lure når samboern min får tilbud om sex på mobilen??? Hadde ikke du lurt? Og hvis du vil vite hvor gammel jeg er så er jeg 22!

Drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

Herregud... Hva er det som er så galt å lure når samboern min får tilbud om sex på mobilen??? Hadde ikke du lurt? Og hvis du vil vite hvor gammel jeg er så er jeg 22!

Drittsekk.

hjelpemeg,på en fin dag som dette; hvorfor er alle så sure???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...