Gå til innhold

Meldingssentral 2002 som formidler sexmeldinger?


Gjest 2002?

Anbefalte innlegg

Herregud... Hva er det som er så galt å lure når samboern min får tilbud om sex på mobilen??? Hadde ikke du lurt? Og hvis du vil vite hvor gammel jeg er så er jeg 22!

Drittsekk.

oi, der så jeg det, burde lest denne først...

mener seriøst at det foreligger et lite problem når man "må" lese hverandres mobil. da går det på tilliten løs.

selv om jeg ikke ønsker å la min kjære lese mine sms'er, betyr ikke det at jeg har noe å skjule. ville da aldri latt sensitive ting/opplysninger/sms ligge på mobilen. tenk om jeg mistet den? hvem vet hvem som kan finne den og bruke eventuelt innhold til alt mulig rart...

gjensidig tillit bygges ikke ved å lese hverandres meldinger å¨mobilen...

at jeg ut i fra det er en drittsekk er jo synd, men det sier kanskje mer om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BABY? trodde dere mente jeg var gutt,jeg? fortsatt åpen for impulser??

er med på det meste, tenkte kanskje at du i det minste kunne ta på deg en kjole. om du er gutt eller jente blir underordnet i en slik situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i alle fall begått en synd. Man leser ikke meldinger på andres mobiltelefoner.

Mister du nattesøvnen p.g.a. dette, så får du konfrontere ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

oi, der så jeg det, burde lest denne først...

mener seriøst at det foreligger et lite problem når man "må" lese hverandres mobil. da går det på tilliten løs.

selv om jeg ikke ønsker å la min kjære lese mine sms'er, betyr ikke det at jeg har noe å skjule. ville da aldri latt sensitive ting/opplysninger/sms ligge på mobilen. tenk om jeg mistet den? hvem vet hvem som kan finne den og bruke eventuelt innhold til alt mulig rart...

gjensidig tillit bygges ikke ved å lese hverandres meldinger å¨mobilen...

at jeg ut i fra det er en drittsekk er jo synd, men det sier kanskje mer om deg?

Om det sier mer om meg blir vi aldri enige om så det lar jeg ligge! ; )

Men jeg er fortsatt ue¨nig med deg. Siden jeg lar han lese mine så stoler jeg på han, at han holder tett om 6ting kanskje ikke andre skal vite f.eks.

Jeg ser det med andre ord sånn: siden jeg lar han lese mine/jeg hans så stoler vi på hverandre.

Kjærlighetsmeldinger har inegnting å gjøre på mobilen til en som er sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det sier mer om meg blir vi aldri enige om så det lar jeg ligge! ; )

Men jeg er fortsatt ue¨nig med deg. Siden jeg lar han lese mine så stoler jeg på han, at han holder tett om 6ting kanskje ikke andre skal vite f.eks.

Jeg ser det med andre ord sånn: siden jeg lar han lese mine/jeg hans så stoler vi på hverandre.

Kjærlighetsmeldinger har inegnting å gjøre på mobilen til en som er sammen med noen.

Ingen som er sammen med noen har noe å gjøre på mobilen til den man er sammen med!

Sånn er det bare.

Tør jeg forresten spørre om hvilke 6 ting han holder for seg selv?

Det er mulig jeg er litt gammel, men er det på moten nå med 6 sånne standarting man ikke bør røpe når man er involvert med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

Ingen som er sammen med noen har noe å gjøre på mobilen til den man er sammen med!

Sånn er det bare.

Tør jeg forresten spørre om hvilke 6 ting han holder for seg selv?

Det er mulig jeg er litt gammel, men er det på moten nå med 6 sånne standarting man ikke bør røpe når man er involvert med noen?

Hva han holder skjult for meg vet jeg selfølgelig ikke om! Men jeg tror ikke han skjuler noe, kanskje noe småplukk som er ubetydelig for meg. Men det er jo greit.

Av ogtil titter vi på mobilen til hverandre, hva så? Om det funker for oss, hvorfor skal vi slutte?

Og hvilke 6 ting du prater om kan jeg ikke hjelpe deg med. Mote? Ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva han holder skjult for meg vet jeg selfølgelig ikke om! Men jeg tror ikke han skjuler noe, kanskje noe småplukk som er ubetydelig for meg. Men det er jo greit.

Av ogtil titter vi på mobilen til hverandre, hva så? Om det funker for oss, hvorfor skal vi slutte?

Og hvilke 6 ting du prater om kan jeg ikke hjelpe deg med. Mote? Ukjent for meg.

Jeg syntes unektelig at du skrev noe om at han holdt 6 ting skjult for andre, men det er mulig jeg blander sammen deg og en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

er med på det meste, tenkte kanskje at du i det minste kunne ta på deg en kjole. om du er gutt eller jente blir underordnet i en slik situasjon...

Nå har jeg nettopp lest innlegget ditt om at du ikke lar "din kjære" få lese sms-meldingene dine. Du tilbyr altså meg dine tjenester uten å inkludere dama di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

Jeg syntes unektelig at du skrev noe om at han holdt 6 ting skjult for andre, men det er mulig jeg blander sammen deg og en annen...

Da blander du nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp lest innlegget ditt om at du ikke lar "din kjære" få lese sms-meldingene dine. Du tilbyr altså meg dine tjenester uten å inkludere dama di?

ja, utvilsomt, er du dyktig kan vi dele etter på. eller vi kan la våre kjære møtes da jeg vet at du har en selv... enten det, eller så skrøt du hemningsløst av et fantasiknull for noen dager siden

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blander du nok.

til etterretnig:

"Men jeg er fortsatt ue¨nig med deg. Siden jeg lar han lese mine så stoler jeg på han, at han holder tett om 6ting kanskje ikke andre skal vite f.eks."

så jeg tror kanskje bare at du traff 6 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

ja, utvilsomt, er du dyktig kan vi dele etter på. eller vi kan la våre kjære møtes da jeg vet at du har en selv... enten det, eller så skrøt du hemningsløst av et fantasiknull for noen dager siden

:-)

av et fantasiknull??? nå tror jeg du må hjelpe meg med å lete i hukommelsen her,sliter litt med å gjenkalle denne historien.

Vi kan jo kanskje bytte partnere for en kveld? Det kunne blitt spennende.Du og jeg har guttesex og damene våre har jentesex,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2002?

til etterretnig:

"Men jeg er fortsatt ue¨nig med deg. Siden jeg lar han lese mine så stoler jeg på han, at han holder tett om 6ting kanskje ikke andre skal vite f.eks."

så jeg tror kanskje bare at du traff 6 tallet

Har du sett på tastaturet at T og tallet 6 er ved siden av hverandre???

At jeg skriver at jeg er 22 klarer dere å overse, men at jeg har et tastetrykk feil henger dere dere opp i!

Livet kan umulig være greit. Er det rart det blir krig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

av et fantasiknull??? nå tror jeg du må hjelpe meg med å lete i hukommelsen her,sliter litt med å gjenkalle denne historien.

Vi kan jo kanskje bytte partnere for en kveld? Det kunne blitt spennende.Du og jeg har guttesex og damene våre har jentesex,hehe..

ja hvorfor ikke? så lenge du har på deg skjørt så er det greit for meg...

blandet sikkert deg med noen andre når det gjaldt knullet for noen dager siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

ja hvorfor ikke? så lenge du har på deg skjørt så er det greit for meg...

blandet sikkert deg med noen andre når det gjaldt knullet for noen dager siden

thank u,det var det jeg måtte ha konstanter. men da sees vi da,Riksklysa. Gi meg et par timer til å komme meg ut på landet. men du,nerd: fjern de runde brillene og høyvannsbuksa,ellers tenner jeg ikke. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...