Gå til innhold

hjelp,jenter!


Gjest NyIGamet

Anbefalte innlegg

Gjest NyIGamet

Hva føler dere jenter når dere får orgasme? Jeg lurer litt på om det jeg føler er orgasme eller ikke. Når jeg beføler klitoris direkte bygger det seg opp en ubeskrivelig deilig og sitrende følelse i underlivet,jeg klarer nesten ikke sitte stille.men den varer i bare noen få sekunder,og etterpå er jeg utrolig øm,og kan ikke berøre klitoris på nytt. hva høres dette ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gutt, men jeg synes det høres ut som en orgasme.

Det med øm klitoris er i hvertfall vanlig etter at dere har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde følge med "kramper" i musklaturen i skjeden..Da er det iallefall ingen tvil!

men kramper er jo ikke noe godt? dessuten;er ikke kvinners orgasmer forskjellig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

men kramper er jo ikke noe godt? dessuten;er ikke kvinners orgasmer forskjellig?

"Kramper"(sammentrekkninger)Er MEGET godt.Nei jeg tror ikke orgasmene er så veldig forskjellige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xwoman

Det er sikkert en svak form for orgasme du har hatt. Neste gang kan du stoppe litt opp når du kjenner at det er like før, så fortsette, stoppe litt opp igjen, fortsett osv. Da vil du uten tvil kjenne orgasmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt, men jeg synes det høres ut som en orgasme.

Det med øm klitoris er i hvertfall vanlig etter at dere har kommet.

Kommer du er det ikke så veldig tvil, denne sitrende lystfølelsen du snakker om- er det nesten som en slags deilig svie som forplanter seg ned i tærne og får deg til å krølle dem? Det er nemlig ikke så uvanlig ved direkte berøring av klitoris/urinrøret vi har nemlig også enslags forhud over ....en orgasme er autonome sammentrekninger og bølger av lyst følelse som ender i en følelse av tilfredstillelse og utmattethet,en slags utladning på en måte.Og har du en er det lite sansynlig at du lurer etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...