Gå til innhold

Når er "faren over"?


Gjest Tuttifruttii

Anbefalte innlegg

Gjest Tuttifruttii

Hei!

Jeg lurer på hvordan de magiske 12 ukene "fungerer".

Jeg har termin 2. mai, med siste mens-dag 25. juli.

Jeg regner meg selv som i uke 11 + 3 nå, og den 17. oktober starter jeg på uke 12.

Derfor lurer jeg på om 12-ukers gransa allerede da er nådd, eller om jeg må gå ut den uka (til starten på uke 13)???

Hilsen undrende Tuttifrutti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin dagen før deg, og jeg er nå fullgåtte 11 uker på vei + 3 dager. På tirsdag den 17 vil jeg være fullgåtte 12 uker på vei. Jeg forstår det sånn at på tirsdag har jeg passert 12 uker og da også den magiske grensa. Jeg vil da begynne på min 13. uke. Vet ikke om du ble noe klokere ?? Det samme gjelder for deg.

Det blir artig å følge hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Du har gått 12 hela veckor, när du börjar på den 13:e. Alltså först när du är 12+6 , så är det sista dagen, för den "magiska" gränsen, då det sägs att risken för spontanabort sjunker drasiskt. Lycka till!

Hilsen jordmor Åsa Prebensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...