Gå til innhold

Si meg???


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Lever alle i lykkelige omstendigheter for tiden?Ingen brudd?Ingen misforstått kjærlighet?Kjærlighets sorg? Det er utrolig stille her på samlivsforum?Ikke at det er negativt altså.. Men det blir da så kjedelig til oss andre når alle er venner,,,He he he!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undertegnet

Så bra for deg at du finner underholdning i andres fortvilelse, da...

Ja, det var trist at det ikke var noe å hente her i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, carlina. Det kommer. De har sikkert ikke kommet hjem fra ferie enda, og det er i ferien folk krangler. Det er helt sikkert, jeg har nemlig lest det i VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Så bra for deg at du finner underholdning i andres fortvilelse, da...

Ja, det var trist at det ikke var noe å hente her i dag.

Ja faktisk...jeg hadde ikke vært her om ikke dol hadde underholdt meg vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida vi er ikke alle bare lykkelige. Noen av oss lever i et samboerskap med en lite forståelsesfull mann mens det sitter en perfekt (tilsynelatende) mann et annet sted i landet.Gift,men vil ha meg. Meg kan han ikke få,hans kone vil han ikke ha.Jeg tør ikke,vil ikke forlate det jeg har.Bedre med en fugl i hånden enn ti på taket sier de. Prøver å si det til meg selv når jeg tviler som verst.

Vi er tvillingsjeler han og jeg.Tenker likt,reagerer på samme måte. Har de samme idealer.Vi trenger ikke snakke,vet instinktivt hva den andre vil og føler.Har aldri opplevd noe lignende.Men det kan aldri bli oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lykkelig i mitt forhold :) Men min søster har bestemt seg for å skilles etter at mannen hennes kastet middagen i hodet på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lykkelig i mitt forhold :) Men min søster har bestemt seg for å skilles etter at mannen hennes kastet middagen i hodet på henne.

hun er ikke gift med feriesex02?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjør det!!

Neida vi er ikke alle bare lykkelige. Noen av oss lever i et samboerskap med en lite forståelsesfull mann mens det sitter en perfekt (tilsynelatende) mann et annet sted i landet.Gift,men vil ha meg. Meg kan han ikke få,hans kone vil han ikke ha.Jeg tør ikke,vil ikke forlate det jeg har.Bedre med en fugl i hånden enn ti på taket sier de. Prøver å si det til meg selv når jeg tviler som verst.

Vi er tvillingsjeler han og jeg.Tenker likt,reagerer på samme måte. Har de samme idealer.Vi trenger ikke snakke,vet instinktivt hva den andre vil og føler.Har aldri opplevd noe lignende.Men det kan aldri bli oss.

slik må du ikke tenke!! ikke bli gammel uten å ha levd et liv du virkelig har hatt glede av!! ikke bli i et forhold som bare gjør deg miserabel!

jeg har selv valgt å gå ut av et dårlig ekteskap med barn til fordel for en som jeg mener er MIN tvillingsjel! har det akkurat som du beskriver det! ingenting er umulig, det må du ikke tenke.

jeg har ikke angret et sekund på at jeg gikk, alt går hvis man vil. barna har det fint likevel de.

blir helt deprimert av å tenke på alle som går rundt og bare tar til takke med det livet de har, fordi de er for redde til å gjøre noe med det!

A life lived in fear is a life half lived.

en klisjè, men det er SANT!

velg et liv med en du er glad i og som kan gjøre deg lykkelig, det fortjener vi alle å få ut av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik må du ikke tenke!! ikke bli gammel uten å ha levd et liv du virkelig har hatt glede av!! ikke bli i et forhold som bare gjør deg miserabel!

jeg har selv valgt å gå ut av et dårlig ekteskap med barn til fordel for en som jeg mener er MIN tvillingsjel! har det akkurat som du beskriver det! ingenting er umulig, det må du ikke tenke.

jeg har ikke angret et sekund på at jeg gikk, alt går hvis man vil. barna har det fint likevel de.

blir helt deprimert av å tenke på alle som går rundt og bare tar til takke med det livet de har, fordi de er for redde til å gjøre noe med det!

A life lived in fear is a life half lived.

en klisjè, men det er SANT!

velg et liv med en du er glad i og som kan gjøre deg lykkelig, det fortjener vi alle å få ut av livet!

Takk for dine ord. Godt å høre om noen som har opplevd det samme. Kanskje en dag tør jeg også? Samboeren min ER glad i meg,men har tatt meg for gitt en stund.Jeg ER glad i han også,men vi har aldri hatt det spesielle båndet jeg nå har funnet.Vi får se.Jeg prøver å ordne opp med det jeg har først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

slik må du ikke tenke!! ikke bli gammel uten å ha levd et liv du virkelig har hatt glede av!! ikke bli i et forhold som bare gjør deg miserabel!

jeg har selv valgt å gå ut av et dårlig ekteskap med barn til fordel for en som jeg mener er MIN tvillingsjel! har det akkurat som du beskriver det! ingenting er umulig, det må du ikke tenke.

jeg har ikke angret et sekund på at jeg gikk, alt går hvis man vil. barna har det fint likevel de.

blir helt deprimert av å tenke på alle som går rundt og bare tar til takke med det livet de har, fordi de er for redde til å gjøre noe med det!

A life lived in fear is a life half lived.

en klisjè, men det er SANT!

velg et liv med en du er glad i og som kan gjøre deg lykkelig, det fortjener vi alle å få ut av livet!

hvis de hadde valget! Problemet er nettopp at en er redd for å bli værende alene. Bedre med en en ikke er fornøyd med, enn ingeni det hele tatt på en måte!

Det ser jo ut til at mange venter med å bryte ut av ekteskapet nettopp til de har truffet en annen. Det beviser jo at det er vanskelig å gå ut i det uvisse.

Samtidig tror jeg det er sunt å leve en stund alene mellom to forhold. Å gå fra et ekteskap og rett i et samboerforhold kan umulig være sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Så bra for deg at du finner underholdning i andres fortvilelse, da...

Ja, det var trist at det ikke var noe å hente her i dag.

Det er ikke underholdning, men trøst vi søker i andre ulykke.

Ikke fullt så jævlig å være ulykkelig hvis du vet at fjerde hvert ekteskap er det, hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...