Gå til innhold

Hekta


rufsetufsa

Anbefalte innlegg

Faens dol. :-)

I går var det ikke noe å gjøre på jobb. (Jeg sitter her alene.)

Dermed endte det med at jeg, som aldri har ork til å skrive noe her, men ofte leser litt, begynte å skrive fordi jeg var selskapssyk.

I dag er det masse å gjøre på jobb, men nå klarer jeg ikke skru av den forba..a PC'en. (Er fremdeles selskapssyk) Og dere er vel ikke de beste å spørre om hjelp, som har vært her i årevis. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi er ganske håpløse alle som en, men hvis du vil ha svar på konkrete spørsmål så skal man aldri se bortifra at du kan få noen gode eller dårlige svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er ganske håpløse alle som en, men hvis du vil ha svar på konkrete spørsmål så skal man aldri se bortifra at du kan få noen gode eller dårlige svar :)

Har lagt merke til at du kjeder deg på jobb du også...

Leste noen innlegg forrige uke, og gjett hvem som hadde svart på samtlige? (Ingen kritikk, kun en observasjon.)

Det er godt å ha noe å fordrive tiden med. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at du kjeder deg på jobb du også...

Leste noen innlegg forrige uke, og gjett hvem som hadde svart på samtlige? (Ingen kritikk, kun en observasjon.)

Det er godt å ha noe å fordrive tiden med. ;-)

Ja, det er ikke så mye annet å gjøre her.. Jeg mener.. har jo oversikt å må gjøre et og annet, men man merker utvilsomt at det er ferie nå.

Det at været er fint gjør også tydligvis så aktivitetsnivået her går ned, ergo får jeg mye mindre å gjøre :)

Er du ny her, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så mye annet å gjøre her.. Jeg mener.. har jo oversikt å må gjøre et og annet, men man merker utvilsomt at det er ferie nå.

Det at været er fint gjør også tydligvis så aktivitetsnivået her går ned, ergo får jeg mye mindre å gjøre :)

Er du ny her, forresten?

Ja, litt ny. Skrev litt for to år siden, men siden har jeg hatt så liten skrivelyst at jeg stort sett bare har vært innom og lest litt i ny og ne.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt ny. Skrev litt for to år siden, men siden har jeg hatt så liten skrivelyst at jeg stort sett bare har vært innom og lest litt i ny og ne.

:-)

Oki, welcome back, isåfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, welcome back, isåfall! :)

Thank you!

Du er virkelig en hyggelig fyr, SDD! :-)

Hva jobber du forresten med, som har så mye dødtid?

Jeg skulle til å si at en sånn jobb vil jeg også ha, men så kom jeg til å tenke på at jeg sikkert har mer dødtid enn deg akkurat nå.

Og det er kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you!

Du er virkelig en hyggelig fyr, SDD! :-)

Hva jobber du forresten med, som har så mye dødtid?

Jeg skulle til å si at en sånn jobb vil jeg også ha, men så kom jeg til å tenke på at jeg sikkert har mer dødtid enn deg akkurat nå.

Og det er kjedelig...

Hehe, mer dødtid enn meg, ja.. da snakker vi dødtid! :) Men det er ikke så ille til vanlig. Det er trossalt sommer og sol og de fleste er ute og bader eller på ferie.. Heldiggrisene....

Takk for rosende ord :)

Jobben min? Tja.. jeg passer på diverse, og før noe skjer er det ikke såååå mye å gjøre, men skjer det ting så skjer selvsagt alt på en gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mer dødtid enn meg, ja.. da snakker vi dødtid! :) Men det er ikke så ille til vanlig. Det er trossalt sommer og sol og de fleste er ute og bader eller på ferie.. Heldiggrisene....

Takk for rosende ord :)

Jobben min? Tja.. jeg passer på diverse, og før noe skjer er det ikke såååå mye å gjøre, men skjer det ting så skjer selvsagt alt på en gang... :)

Securitas, Falken, Sector eller Vekterselskapet?

Bingo, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Securitas, Falken, Sector eller Vekterselskapet?

Bingo, eller?

Tja, det får være grenser i forhold til å røpe meg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det får være grenser i forhold til å røpe meg her :)

Jeg synes nettopp du skrøt av at du ga så mye av deg selv. ;-)

*Prøver å lure deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nettopp du skrøt av at du ga så mye av deg selv. ;-)

*Prøver å lure deg*

Jeg er ikke så lett å lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...