Gjest lema Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Er sååå sliten, er svimmel, sover ikke, spiser ikke (akkurat som kroppen stritter imot når jeg skal ta noe å spise), jeg gråter, jeg er så lei alt...vil bort for å få ro og fred og hvile! holder ikke ut å være i et forhold, ha barn og mestre alt hva dette samfunnet krever, jeg strever og sliter såååå. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Er du i jobb har du jo alltids muligheten for sykemelding en periode - for å få samlet deg litt. Er du hjemmeværende er det jo ikke så enkelt. Da må du se om du kan få avlastning av de andre i familien. Vet av egen erfaring at det er et slit å få til. MEN jeg har kjempet i flere år for dette, og det har faktisk hjulpet. Tror vi kvinner må lære å være MYE mer egoistiske. Jeg greier nå det uten å få noe særlig dårlig samvittighet. Og det er jeg STOLT av. Jo før DU begynner (hvis feil ansvars- og arbeidsfordeling ER problemet da) jo før får du resultater. Jeg var dum nok til å tyne meg selv i alt for mange år før jeg satte foten ned. Faktisk måtte jeg (som mange andre) gjennom en utbrentperiode først. Og DET er ikke noe å trakte etter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.