Gå til innhold

Insemn. på Riksen?

Siw´en

Anbefalte innlegg

Jeg ringte nettopp til Riksen, i håp om å få komme i gang med vårt andre aih forsøk.

Der pratet jeg med en sykepleier, på IVF avdelingen som sa at dette var foreløpig lagt ned. Hun kunne ikke svare meg på når, eller om de skulle starte opp igjen..

Er det noen her som vet noe?

Føler meg rimelig fortvilet og forvirret akkurat nå.

tredje mensdag er i morgen, og jeg hadde et sterkt om å få sette i gang med hormoner da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vikinne

Hei på deg!

Det var en veldig dårlig nyhet også for meg.

Men jeg var litt forbered på at det kunne skje, siden jeg ringte før ferien og fikk da opplysning om at de kanskje skulle kutte ut AIH helt, eventuelt legge det på dagtid.

Jeg kan nesten ikke fatte at de virkelig har sluttet med det. Vi gledet oss veldig til å starte med et nytt AIH-forsøk, siden vi ikke fikk begynt sist p.g.a. ferie på RH.

Nå blir jeg snart helt fortvilet.

Vi er så utrolig uheldig med alt - først ble våre 2 siste gratis ICSI forsøk strøket og så, når vi endelig kunne prøve AIH, ble også det borte.

Hva i all verden skal vi gjøre nå?

Jeg kan ikke akseptere at vi ikke får AIH lenger på RH, det er jo tross alt mange som benytter seg av denne typen behandling og som til og med blir gravide.

Jeg skal ringe til RH i morgen og mase noe forferdelig om at de ikke kan kutte ut AIH.

Da får vi se hva som skjer.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Det var en veldig dårlig nyhet også for meg.

Men jeg var litt forbered på at det kunne skje, siden jeg ringte før ferien og fikk da opplysning om at de kanskje skulle kutte ut AIH helt, eventuelt legge det på dagtid.

Jeg kan nesten ikke fatte at de virkelig har sluttet med det. Vi gledet oss veldig til å starte med et nytt AIH-forsøk, siden vi ikke fikk begynt sist p.g.a. ferie på RH.

Nå blir jeg snart helt fortvilet.

Vi er så utrolig uheldig med alt - først ble våre 2 siste gratis ICSI forsøk strøket og så, når vi endelig kunne prøve AIH, ble også det borte.

Hva i all verden skal vi gjøre nå?

Jeg kan ikke akseptere at vi ikke får AIH lenger på RH, det er jo tross alt mange som benytter seg av denne typen behandling og som til og med blir gravide.

Jeg skal ringe til RH i morgen og mase noe forferdelig om at de ikke kan kutte ut AIH.

Da får vi se hva som skjer.

Mvh

Vi får nok klamre oss til håpet om at det bare skal være "foreløpig".

Jeg tenkte jeg skulle ringe igjen til uken, for da er visst ferietiden helt over på Riksen.

Sier du i fra om hva slags beskjed du får?

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei...

kanskje et dumt sp.mål men...

hva er AIH??

skal begynne icsi forsøk nr. 2, men ser at dette kan være et alternativ...? eller?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vikinne

Vi får nok klamre oss til håpet om at det bare skal være "foreløpig".

Jeg tenkte jeg skulle ringe igjen til uken, for da er visst ferietiden helt over på Riksen.

Sier du i fra om hva slags beskjed du får?

Klem,

Hei igjen!

Jeg skal si fra hva de på RH sa til meg.

For meg er det dessverre ikke bare å håpe på at det er foreløpig. Jeg kan og vil ikke vente lenger. Nå har jeg ventet igjen i 2 måneder for å kunne ringe til RH i august å starte med AIH. Det er 2 måneder som er helt bortkasta.

Skulle vi ikke kunne ta AIH på RH nå, skal jeg ringe til Røde Kors og høre der.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

hva er AIH??

skal begynne icsi forsøk nr. 2, men ser at dette kan være et alternativ...? eller?

mvh

AIH er insemnajon med partners sæd.

Sjekk opp på sykehuset dere bruker, om det kan være en mulighet!

Det er mindre sjanse for å lykkes, ca 12-15%.

Lykke til!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Jeg skal si fra hva de på RH sa til meg.

For meg er det dessverre ikke bare å håpe på at det er foreløpig. Jeg kan og vil ikke vente lenger. Nå har jeg ventet igjen i 2 måneder for å kunne ringe til RH i august å starte med AIH. Det er 2 måneder som er helt bortkasta.

Skulle vi ikke kunne ta AIH på RH nå, skal jeg ringe til Røde Kors og høre der.

Hilsen

Skjønner deg godt! Jeg må innrømme at jeg blir litt provosert av dette. De kunne da i det minste sendt ut et skriv til oss om hva som skjer..

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

hva er AIH??

mvh

Hei!

Vi er inne til ICSI pga dårlig sædkvalitet og vi ville aldri fått det til via AIH sa legen vår. Jeg vet jo ikke om det er grunnen til at dere er til ICSI også men det er ihvertfall min erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

Hei!

Vi er inne til ICSI pga dårlig sædkvalitet og vi ville aldri fått det til via AIH sa legen vår. Jeg vet jo ikke om det er grunnen til at dere er til ICSI også men det er ihvertfall min erfaring..

ahh gikk opp et lys nå :))

AIH er vanlig insem....

stemmer det tieto, samme grunn her...

takk for oppklaring

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

AIH er insemnajon med partners sæd.

Sjekk opp på sykehuset dere bruker, om det kan være en mulighet!

Det er mindre sjanse for å lykkes, ca 12-15%.

Lykke til!

Klem,

hei siw,en

takk for oppklaring,

er så opptattt av sitt eget at man ikke tenker lenger enn nesa rekker innimellom

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei igjen!

Ringte til RH og hun dama kunne ikke si så mye mer enn det du allerede har skrevet her. Alt var så usikkert siden alle ikke hadde kommet tilbake fra ferien. Tror alle skal være på jobb igjen fra neste uke.

Jeg skulle ringe da for å høre om de skal fortsette med AIH.

Jeg får nok ikke begynt denne syklussen heller, på Røde Kors har de jammen også ferie fram til mandag ... enda en måned til jeg må vente :-((((((

Fortsatt god sommer!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...