Gå til innhold

Stand-upfestivalen neste helg


Luska

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje å bevege kroppen min til Oslo neste helg, til stand-upfestivalen. Tidligere har jeg kun hatt gleden av å være på showene til de mest kjente, som bl. a. Thomas Gjertsen, Tommy Steine, Lisa Tønne, Åsleik Engemark + en til som jeg ikke husker navnet på.

Har fått med meg at det er utrolig mange som skal være med på årets festival. Er det noen som kan anbefale noen av de som skal være med, sånn at jeg kjøper billetter til "kremen", for å si det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hvor i Oslo er dette? Hvor kjøpe billetter? Posten?

Dit skal jeg, hvis du har litt mer info og kanskje til og med en link? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg har også vært på Giertsenshowet... var det, mon tro, deg jeg i en noe ubalansert tilstand mistet balansen og knuste drinken til og nektet og betale for den siden du satt den jævla dårlig til - det får trossalt være grenser - og var det kanskje mannen din som i en enda mer ubalansert tilstand enn meg begynte å snakke om søksmål og det som var når innholdet fløt utover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg har også vært på Giertsenshowet... var det, mon tro, deg jeg i en noe ubalansert tilstand mistet balansen og knuste drinken til og nektet og betale for den siden du satt den jævla dårlig til - det får trossalt være grenser - og var det kanskje mannen din som i en enda mer ubalansert tilstand enn meg begynte å snakke om søksmål og det som var når innholdet fløt utover?

Hehe, nei det var nok ikke meg det! Jeg antar du var på showet i hovedstaden, siden det var muligheter for å kjøpe drinker der? Da jeg var på showet hans, var det i mer landlige omgivelser, og uten muligheter for drikking...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var nok ikke meg det! Jeg antar du var på showet i hovedstaden, siden det var muligheter for å kjøpe drinker der? Da jeg var på showet hans, var det i mer landlige omgivelser, og uten muligheter for drikking...

:o)

Åja.. himmert på lummelærka, ja.. kjenner til hvordan det foregår på landet.

Har vært på bygdefester med innavl og gode greier tidligere, jeg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Oslo er dette? Hvor kjøpe billetter? Posten?

Dit skal jeg, hvis du har litt mer info og kanskje til og med en link? : )

Både fredag og lørdag på Smuget ser ok ut. Jeg hadde gått lørdag, da jeg har sansen for Tommy Steine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. himmert på lummelærka, ja.. kjenner til hvordan det foregår på landet.

Har vært på bygdefester med innavl og gode greier tidligere, jeg vet du :)

Så! Ikke kom med den innavl-vinklinga her! JEG er i det minste ikke et resultat av innavl. Foreldrene mine er faktisk fra to forskjellige grender! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så! Ikke kom med den innavl-vinklinga her! JEG er i det minste ikke et resultat av innavl. Foreldrene mine er faktisk fra to forskjellige grender! ;o)

Oki, fetter og kusine regnes kanskje ikke som inavl der du kommer fra.

Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, fetter og kusine regnes kanskje ikke som inavl der du kommer fra.

Sorry :)

Nei, de er faktisk halvsøsken. Sånt er relativt vanlig her i grisgrendte strøk. Men ikke si det til noen!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både fredag og lørdag på Smuget ser ok ut. Jeg hadde gått lørdag, da jeg har sansen for Tommy Steine.

Takk for det! Jeg digger Steine selv jeg! Sjarmklump de luxe! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er faktisk halvsøsken. Sånt er relativt vanlig her i grisgrendte strøk. Men ikke si det til noen!

:o)

Jeg vet at det er vanlig der oppe. Har som sagt vært på fester på bygda tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er vanlig der oppe. Har som sagt vært på fester på bygda tidligere :)

Jaså, er det du som har innført ecstasy og hip-hop i den tidligere så fredelige bygda vår? Er det ca. 7 år siden du var på bygdefest? Det er nemlig 7 år siden en fremmed sist viste seg i bygda, og det blir pratet om enda. (det vil si, de som _kan_ prate da - pga. innavl er det ikke alle som prater så bra).

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaså, er det du som har innført ecstasy og hip-hop i den tidligere så fredelige bygda vår? Er det ca. 7 år siden du var på bygdefest? Det er nemlig 7 år siden en fremmed sist viste seg i bygda, og det blir pratet om enda. (det vil si, de som _kan_ prate da - pga. innavl er det ikke alle som prater så bra).

:o)

Det er nok ca 7 år siden jeg var en del i den bygda, ja!

Vi var i det minste populære der, i hvertafall blant kvinnfolka. Gutta ville bare sloss...

Den vanlige setningen: Drekke, pule, spy og sloss fikk en ny meningen etter at vi hadde vært en del på besøk der.

Hmmm selv om jeg faktisk aldri hadde sex med noen av de jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ca 7 år siden jeg var en del i den bygda, ja!

Vi var i det minste populære der, i hvertafall blant kvinnfolka. Gutta ville bare sloss...

Den vanlige setningen: Drekke, pule, spy og sloss fikk en ny meningen etter at vi hadde vært en del på besøk der.

Hmmm selv om jeg faktisk aldri hadde sex med noen av de jentene :)

Nei, jentene i bygda vår holder seg til kjentfolk. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jentene i bygda vår holder seg til kjentfolk. ;o)

Det gjorde ikke jentene i den bygda der, noe som selvsagt var årsaken til at gutta der ikke kunne fordra oss "bygutta" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde ikke jentene i den bygda der, noe som selvsagt var årsaken til at gutta der ikke kunne fordra oss "bygutta" :)

Ja.. du? Sikker på at du ikke fikk deg et aldri så lite nyp den gangen? Jeg vet nemlig om en liten guttunge på litt over seks år som faktisk prater rent. I tillegg er han ganske vakker. Mora hans nekter å si hvem som er faren, og ungen ligner hverken på onkelen eller bestefaren sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. du? Sikker på at du ikke fikk deg et aldri så lite nyp den gangen? Jeg vet nemlig om en liten guttunge på litt over seks år som faktisk prater rent. I tillegg er han ganske vakker. Mora hans nekter å si hvem som er faren, og ungen ligner hverken på onkelen eller bestefaren sin...

Jeg skal gladelig innrømme at jeg aldri har vært i den bygda edru - gud forby - men jeg er rimelig sikker, nesten 100 % sikker, på at jeg ikke har etterlat meg en eneste dråpe sperm der, så jeg er safe :)

Men det var en kinky en det der, dersom det verken var barn eller bestefar som produserte små'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gladelig innrømme at jeg aldri har vært i den bygda edru - gud forby - men jeg er rimelig sikker, nesten 100 % sikker, på at jeg ikke har etterlat meg en eneste dråpe sperm der, så jeg er safe :)

Men det var en kinky en det der, dersom det verken var barn eller bestefar som produserte små'en.

Ok, da får jeg tenke ut en annen løsning! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...