Gå til innhold

Hjelp, vi skal gifte oss !!! ;o)


Gjest sommerbrud2003

Anbefalte innlegg

Gjest sommerbrud2003

Vi har planlagt bryllup til neste sommer. Vi har ikke kommet lenger enn at vi har bestemt dato. Men jeg ser at andre som skal gifte seg neste sommer har planlagt det meste allerede, noen har til og med kjøpt kjole !

Er det virkelig vanlig å ha planlagt hele bryllupet et år i forveien ??? Da må vi virkelig henge i snart,da.

Og en annen ting. Er det vanlig å sørge for overnatting til gjester som trenger det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Booking av evt. kirke og festlokale er nok ikke så dumt å begynne med ganske snart. Kjole derimot, vil jeg tro det holder å bestille tidlig på nyåret.

Tror ikke det er noe must at brudeparet sørger for overnatting for langveisfarende gjester. Selvsagt, har dere noen rom og senger lett tilgjengelig, så det jo en enkel sak. Men blir det mye styr å være behjelpelig med det, så får gjestene ordne seg selv, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Gratulerer med det forestående bryllupet :)

Jeg har giftet meg denne sommeren, og fant kjapt ut at det var ganske viktig å bestille kirke, fotograf og selskapslokale tidlig. Helst 1 års tid før så lenge man gifter seg på sommeren. Resten har det ikke så hastverk med ennå.

Det med å kjøpe brudekjole.. Brudesalongene har ofte utsalg på høsten, og da er det endel som kjøper kjolen :) Jeg kjøpte min på høsten i fjor og fikk den da for 4100 kr :) det er like mye som de ville tatt for å leie den ut, så da var det jo greit :)

Ellers kan det være lurt å planlegge en stund i forveien sånne ting som hva dere skal servere - hvor mange gjester osv sånn at dere får oversikten over hvor store utgifter dere får. Mange får seg et sjokk der, tror jeg.

Lykke til da :)

Og du, har du vært innom på kvinneguidens bryllupsforum? Mange gode råd å få der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...