Gå til innhold

Hvorfor kretser P4 helikoptere over huset mitt hele tiden??


Jane

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg det? I snart en halvtime har P4 helikopteret kretset over huset jeg bor i....i veldig lav høyde også! Hvorfor i all verden gjør det det da? Jeg mener, jeg har da ikke gjort noe galt! Ingen kidnappere her, har ikke skjedd noe kriminellt heller (som jeg veit om i hvert fall). Kan det være det at piloten rett og slett har forelska seg i meg? Jeg mener...jeg er jo litt av et syn her jeg ligger og slanger meg på terrassen i bare tvangstrøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis'n puppa, vis'n puppa! :o)

Takk for et veldig "godt" råd, Luska! Jeg fulgte selvfølgelig rådet ditt og brettet ut Tuppen og Lillemor, og da så jeg ikke'no mer til verken jernfugl eller pilot.

Fanken ass, jeg skulle heller ha bedt han på en kopp kaffe, eller'no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane han er nok forelsket i deg:o)Helt klart, du får gi han stjernestatus og invitere han inn på kaffe med litt attåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane han er nok forelsket i deg:o)Helt klart, du får gi han stjernestatus og invitere han inn på kaffe med litt attåt.

Ja, jeg får gjøre det neste gang han surrer over hue mitt da, jeg gikk visst litt for fort frem denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får gjøre det neste gang han surrer over hue mitt da, jeg gikk visst litt for fort frem denne gangen.

Gjør det:o)Eller så ringer du p4 og innviterer han*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...