Jane Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Er det noen som kan fortelle meg det? I snart en halvtime har P4 helikopteret kretset over huset jeg bor i....i veldig lav høyde også! Hvorfor i all verden gjør det det da? Jeg mener, jeg har da ikke gjort noe galt! Ingen kidnappere her, har ikke skjedd noe kriminellt heller (som jeg veit om i hvert fall). Kan det være det at piloten rett og slett har forelska seg i meg? Jeg mener...jeg er jo litt av et syn her jeg ligger og slanger meg på terrassen i bare tvangstrøya. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Vis'n puppa, vis'n puppa! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Vis'n puppa, vis'n puppa! ) Takk for et veldig "godt" råd, Luska! Jeg fulgte selvfølgelig rådet ditt og brettet ut Tuppen og Lillemor, og da så jeg ikke'no mer til verken jernfugl eller pilot. Fanken ass, jeg skulle heller ha bedt han på en kopp kaffe, eller'no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jane han er nok forelsket i deg:o)Helt klart, du får gi han stjernestatus og invitere han inn på kaffe med litt attåt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jane han er nok forelsket i deg:o)Helt klart, du får gi han stjernestatus og invitere han inn på kaffe med litt attåt. Ja, jeg får gjøre det neste gang han surrer over hue mitt da, jeg gikk visst litt for fort frem denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ja, jeg får gjøre det neste gang han surrer over hue mitt da, jeg gikk visst litt for fort frem denne gangen. Gjør det:o)Eller så ringer du p4 og innviterer han*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.