Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket


Gjest Patetica

Anbefalte innlegg

Gjest Patetica

Jeg tenker på han hele tiden, og selv om jeg ikke kjenner han noe særlig tror jeg vi passer sammen. Jeg gruer meg til jeg er ferdig på sommerjobben som er ferdig om et par uker, etter det får jeg trolig aldri se han mer. Han kommer nemlig langveis fra. Han er en del eldre men ikke SÅ mye...6 år...Er selv 18.

Jeg vil at denne følelsen skal slutte....jeg kan jo ikke tenke på annet. Og når jeg aldri får se han igjen kommer jeg til å ha veldig kjærlighetssorg. Ikke det at det kommer til å bli noe mellom oss.

Blir gal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Du skal ikke fortelle han at du er forelsket i han før han reiser da? Jeg mener, du regner jo med å sitte igjen med kjærlighetssorg allikevel, så da er det kanskje like greit å la det stå til?

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med trollet under her.

Det dummeste du gjør, og det verste å angre på, er å sette deg i en situasjon hvor du tenker "åhhh, hva om jeg hadde sagt det, kanskje det kunne blitt noe", osv...

Så du bør si det til han. Uten noen som helst tvil.

Du trenger jo for øvrig ikke å si du er forelsket i han, men be han med ut, eller noe sånt...

Hvem vet.. kanskje det blir dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patetica

Du skal ikke fortelle han at du er forelsket i han før han reiser da? Jeg mener, du regner jo med å sitte igjen med kjærlighetssorg allikevel, så da er det kanskje like greit å la det stå til?

Lykke til:-)

Ja hadde det bare vært så enkelt, jeg er så sjenert av meg. Og det er vel ganske fjortiss å sende han en melding? Det er ganske varmt for tiden, trur du det hadde vært lurt å spørre om han ville vere med å bade etter jobben? Han er den sports- typen...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ja hadde det bare vært så enkelt, jeg er så sjenert av meg. Og det er vel ganske fjortiss å sende han en melding? Det er ganske varmt for tiden, trur du det hadde vært lurt å spørre om han ville vere med å bade etter jobben? Han er den sports- typen...........

Bading er bra:-) Lurt å finne ut hva slags type han er for så å spørre (helt tilfeldig og uanfektet selvsagt - i en liten bisetning) om han vil bli med deg (siden du allikevel skulle bade, mener jeg..)

Det er ikke lett å ta initiativet -antakelig ikke når du har blitt ti år eldre heller.. Man legger seg til hogg og kan risikere å få nei

:-)

Men jeg har et par anledninger fra når jeg var på din alder som jeg gjerne skulle ha rettet opp i, så du kan vel gjøre det for min skyld ihvertfall, Patetica? *angre-angre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patetica

Bading er bra:-) Lurt å finne ut hva slags type han er for så å spørre (helt tilfeldig og uanfektet selvsagt - i en liten bisetning) om han vil bli med deg (siden du allikevel skulle bade, mener jeg..)

Det er ikke lett å ta initiativet -antakelig ikke når du har blitt ti år eldre heller.. Man legger seg til hogg og kan risikere å få nei

:-)

Men jeg har et par anledninger fra når jeg var på din alder som jeg gjerne skulle ha rettet opp i, så du kan vel gjøre det for min skyld ihvertfall, Patetica? *angre-angre*

Ja jeg kommer nok aldri til å tørre å spørre han men...Har ikke vært i forhold før så er ikke veldig erfaren med slikt. Blir litt flaut å omgås med han visst han sier nei da....

Takk for at du gidder å svare meg, KANSKJE jeg gjør det for din skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caztra

Ja jeg kommer nok aldri til å tørre å spørre han men...Har ikke vært i forhold før så er ikke veldig erfaren med slikt. Blir litt flaut å omgås med han visst han sier nei da....

Takk for at du gidder å svare meg, KANSKJE jeg gjør det for din skyld ;)

Ikke glem å gi oss en videre rapport om hvordan det gikk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ja jeg kommer nok aldri til å tørre å spørre han men...Har ikke vært i forhold før så er ikke veldig erfaren med slikt. Blir litt flaut å omgås med han visst han sier nei da....

Takk for at du gidder å svare meg, KANSKJE jeg gjør det for din skyld ;)

Kom igjen da!!

*psyker Patetica opp med masse selvtillit*

En gang er den første..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xwoman

Du, kom igjen da Patetica!! Skjønner veldig godt at det er litt "skummelt" å gjøre det, men kan du ikke bare gjøre det allikavel?? Jeg traff en fyr i sommer som jeg falt pladask for. Og selvfølgelig gjorde jeg ingenting fordi jeg er utrolig flau av meg når det kommer til gutter jeg liker.. Nå tenker jeg: "søren heller, hvorfor gjorde jeg ingenting? Dumme meg..." Tro meg, du kommer til å få det såååå innmari sjipt med deg sjøl framover hvis du ikke gjør noe...Be han me ut og bade. Du kan jo spørre flere fra jobben, ikke altfor mange, bare noen få. Da kan dere bli kjent ihvertfall. Hvis han er en bra gutt, kan du jo gjøre noe mer. Hvis det viser seg at han ikke var noe til kar allikavel, kan du ihvertfall gå til sengs med en god samvittighet, og være stolt av deg sjøl, og kanskje tørre mer neste gang...Ikke ta alt så dønn seriøst. det er tross alt snakk om et enkelt mannfolk her... (ps: si hvordan det gikk,om du gjorde det etch...) Jeg kan bare ønske deg lykke til!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hells Hemmat

Du, kom igjen da Patetica!! Skjønner veldig godt at det er litt "skummelt" å gjøre det, men kan du ikke bare gjøre det allikavel?? Jeg traff en fyr i sommer som jeg falt pladask for. Og selvfølgelig gjorde jeg ingenting fordi jeg er utrolig flau av meg når det kommer til gutter jeg liker.. Nå tenker jeg: "søren heller, hvorfor gjorde jeg ingenting? Dumme meg..." Tro meg, du kommer til å få det såååå innmari sjipt med deg sjøl framover hvis du ikke gjør noe...Be han me ut og bade. Du kan jo spørre flere fra jobben, ikke altfor mange, bare noen få. Da kan dere bli kjent ihvertfall. Hvis han er en bra gutt, kan du jo gjøre noe mer. Hvis det viser seg at han ikke var noe til kar allikavel, kan du ihvertfall gå til sengs med en god samvittighet, og være stolt av deg sjøl, og kanskje tørre mer neste gang...Ikke ta alt så dønn seriøst. det er tross alt snakk om et enkelt mannfolk her... (ps: si hvordan det gikk,om du gjorde det etch...) Jeg kan bare ønske deg lykke til!! =)

Ikke nok med at folk SIER sjipt, du skriver det for pokker også!!!!

Hva er det med dere som syns det er KULT å ikke kunne snakke og skrive ordentlig norsk!?!?!?

Ellers syns jeg du hadde et veldig bra svar til Patetica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du får helse du å

Ikke nok med at folk SIER sjipt, du skriver det for pokker også!!!!

Hva er det med dere som syns det er KULT å ikke kunne snakke og skrive ordentlig norsk!?!?!?

Ellers syns jeg du hadde et veldig bra svar til Patetica.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...