Gjest SMS Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Jeg sliter fryktelig med høye mobilregninger - og dette pga tekstmeldinger. Har Telenor Mobil. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg?? Vet det er bare å slutte, men er ikke så lett... 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Send gratis sms'er fra fx. www.mother.no (tilgjengelig også om du ikke er Netcom-ab.). 25 gratis sms'er pr. døgn. Det er også andre steder på nettet du kan sende gratis-meldinger. Søk på www.google.com :-) 0 Siter
tanz Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Jeg anbefaler å gå over til kontantkort; jeg ble i alle fall straks veldig mye kjipere da... Også gratis SMS da, f.eks på everyday.com 0 Siter
Gjest gnier Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Send gratis sms'er fra fx. www.mother.no (tilgjengelig også om du ikke er Netcom-ab.). 25 gratis sms'er pr. døgn. Det er også andre steder på nettet du kan sende gratis-meldinger. Søk på www.google.com :-) Er det bare å få skrive mob.nr, og "få passord", så er en registrert? Skal de ikke ha navn adr. osv?? (på mother.no asså) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.