Gå til innhold

Hvor mye har du å leve for i mnd?


Gjest Fattig?

Anbefalte innlegg

Gjest Fattig?

Heisann!

Jeg er en gutt i midten av 20-årene som bor alene.

Jeg bare lurte på hva andre i samme situasjon har å leve for i mnd når alle faste regninger er betalt (lån, strøm osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 21 år. Har de siste mnd hatt 5000-5500 kr til alt annet enn husleie og lån. Det har gått veldig greit, har tilogmed klart å spare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke regnet ut, vi har 900 euro å leve av før faste utgifter er betalt, altså nesten ingenting! (Vi har ikke lån da og bor i selveierleilighet) Da vi var 5 stykker var det et helvete, men nå når eldste sønn flyttet og vi er 4 så går det litt bedre.

Men det _ER_ veldig lite selv om vi bor på Gran Canaria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Har ca. 4000,- igjen etter jeg har lagt av matpenger, husleie, mnd.kort og mobilregning. Har ikke lån.. Tjener ikke akkuratt fett, men går opp noen lønnstrinn til høsten.. og takk gud for det! ; )

Men overlever.. så vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når regninger, faste utgifter, transport og mat er lagt tilside er det vel ca 1-2000 kr. igjen pr. mnd. Dette bruker jeg på å gå ut og på å "fjase" (klær etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yunalesca23

Jeg for min del lever AV penger. Det jeg lever FOR er de dypere sakene her i verden, jeg nevner i fleng: ??????

Jeg tjener ca 11000 pr mnd. Etter faste regninger,mat og transport er betalt, sitter jeg igjen med 5000. Men siden jeg nå legger vekk 3000 i sparing hver gang så sitter jeg igjen med 2000. Det holder akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...