Gå til innhold

MSN kaster meg ut!


nanna

Anbefalte innlegg

Opplever stadig at jeg blir kastet ut uten å ha fått noen melding om det. Jeg finner det først ut når jeg prøver å kontakte noen eller endre status - da får jeg beskjed om at jeg ikke er logget på.

Flere? Noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, slikt skjer ofte. Vi er nok for uskikkelige for msn.

Jaja, da er jeg iallefall ikke alene. Det er jo _noe_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Verktøy > Alternativer > Innstillinger kan du sette opp idletime.

På norsk den tiden det tar fra du er inaktiv og til du automatisk logges av - evt kan du fjerne haken der, så du ikke logges av ved inaktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Verktøy > Alternativer > Innstillinger kan du sette opp idletime.

På norsk den tiden det tar fra du er inaktiv og til du automatisk logges av - evt kan du fjerne haken der, så du ikke logges av ved inaktivitet.

Jeg har ikke noe valg som kaster meg ut etter så-og-så lenge inaktiv...? Kun et valg som setter meg som borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å prate sex. Hver gang du prater sex blir du kastet ut. Det var i alle fall erfaringen jeg og Lillelurven hadde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må slutte å prate sex. Hver gang du prater sex blir du kastet ut. Det var i alle fall erfaringen jeg og Lillelurven hadde :D

Hvis du leser innlegget nøye så ser du at jeg blir kastet ut når jeg er inaktiv. Og da prater jeg jo ikke sex. Eneste stedet jeg prater sex er jo på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser innlegget nøye så ser du at jeg blir kastet ut når jeg er inaktiv. Og da prater jeg jo ikke sex. Eneste stedet jeg prater sex er jo på msn.

Jeg bare tuller med deg, leste overskriften og trykka på svar på innlegg:o)

Ser jeg plages med det samme. Jeg snakker nå med Anki på msn og hun kommer opp som ikke pålogget når jeg forsøker å sende henne beskjed. Jeg får melding fra henne, men får ikke sendt til henne. Rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harrryharry

Jeg bare tuller med deg, leste overskriften og trykka på svar på innlegg:o)

Ser jeg plages med det samme. Jeg snakker nå med Anki på msn og hun kommer opp som ikke pålogget når jeg forsøker å sende henne beskjed. Jeg får melding fra henne, men får ikke sendt til henne. Rare greier.

Kjemperart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tuller med deg, leste overskriften og trykka på svar på innlegg:o)

Ser jeg plages med det samme. Jeg snakker nå med Anki på msn og hun kommer opp som ikke pålogget når jeg forsøker å sende henne beskjed. Jeg får melding fra henne, men får ikke sendt til henne. Rare greier.

Tuller du med meg? Slutt straks! Jeg som ikke skjønner ironi eller noe. Hmpf.

Men det er jo bare jeg som oppdager at jeg har et problem, jeg tror jeg er pålogget mens alle andre ser meg som frakoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du med meg? Slutt straks! Jeg som ikke skjønner ironi eller noe. Hmpf.

Men det er jo bare jeg som oppdager at jeg har et problem, jeg tror jeg er pålogget mens alle andre ser meg som frakoblet.

Jeg har samme problem.

Og som du vet, snakker jeg aldri ufint på msn.

Mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du med meg? Slutt straks! Jeg som ikke skjønner ironi eller noe. Hmpf.

Men det er jo bare jeg som oppdager at jeg har et problem, jeg tror jeg er pålogget mens alle andre ser meg som frakoblet.

Akkurat, men lurer på om det er samme feilen som jeg opplever med Anki nå eller som jeg opplevde med Lillelurven. Jeg så henne som frakoblet og fikk ikke sendt henne beskjeder, mens hos henne sto det at hun var pålogget.

Med anki vet jeg ikke så mye. Kan hende hun la på rett i øret på meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem.

Og som du vet, snakker jeg aldri ufint på msn.

Mystisk.

Nei, det er helt uforståelig. Komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...