Gå til innhold

Den sangen vov-vov


Nyco

Anbefalte innlegg

Who let the dogs out...

Jeg kom i skade for å sette på stereoen uten å sjekke volumknappen først...Og dermed ljomer det ut av høytalerne WHO LET THE DOGS OUT...VOVVOVOV VOVOV...og PANG! Der gikk katta i veggen...!!!

Bevares for en reaksjonsevne.

*Imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*flirer*

Vi hadde ei bikkje en gang som holdt på å rive ned huset da han hørte reveul på radioen. Vi måtte bare slippe han ut, og til skogs bar det - noen timer etter kom han hjem så stolt som bare det fordi han hadde jagd vekk den store stygge reven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe reagerte katta di? wow, det må jeg si. Katter er dumme dyr. Voffsn min sto på altanen og bjeffa på ei katt utafor her og katta sprang sin vei i ei rasende fart. Skjønte den ikke at hunden ikke kom seg noen vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe reagerte katta di? wow, det må jeg si. Katter er dumme dyr. Voffsn min sto på altanen og bjeffa på ei katt utafor her og katta sprang sin vei i ei rasende fart. Skjønte den ikke at hunden ikke kom seg noen vei??

Katter er sikkert mangt, men dumme er de ikke.

Bikkjer derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...