Nyco Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Who let the dogs out... Jeg kom i skade for å sette på stereoen uten å sjekke volumknappen først...Og dermed ljomer det ut av høytalerne WHO LET THE DOGS OUT...VOVVOVOV VOVOV...og PANG! Der gikk katta i veggen...!!! Bevares for en reaksjonsevne. *Imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hehehe! Stakkars pus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
libra Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 *flirer* Vi hadde ei bikkje en gang som holdt på å rive ned huset da han hørte reveul på radioen. Vi måtte bare slippe han ut, og til skogs bar det - noen timer etter kom han hjem så stolt som bare det fordi han hadde jagd vekk den store stygge reven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 hehe reagerte katta di? wow, det må jeg si. Katter er dumme dyr. Voffsn min sto på altanen og bjeffa på ei katt utafor her og katta sprang sin vei i ei rasende fart. Skjønte den ikke at hunden ikke kom seg noen vei?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 *ler meg skakk og håper pelsen på katta har lagt seg ned nå* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingera Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 hehe reagerte katta di? wow, det må jeg si. Katter er dumme dyr. Voffsn min sto på altanen og bjeffa på ei katt utafor her og katta sprang sin vei i ei rasende fart. Skjønte den ikke at hunden ikke kom seg noen vei?? Katter er sikkert mangt, men dumme er de ikke. Bikkjer derimot... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Katter er sikkert mangt, men dumme er de ikke. Bikkjer derimot... De er nok like dumme tror jeg:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingera Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 De er nok like dumme tror jeg:o) Tror nok ikke det nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Tror nok ikke det nei Nei det er sant, hunden er nok mye klokere enn katten:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.