Gå til innhold

Hvor lenge bør et par sko holde?


Gjest ecco for alle penga

Anbefalte innlegg

Gjest ecco for alle penga

Grrr......kjøpte meg et par sandaler i sommer. I helgen fallt den ene skoen i fra hverandre mens jeg var ute og gikk. Ikke nok med at de ikke varte lenge, de var også grusomt vonde å gå med! I dag var jeg i butikken og klagde. De skulle vise dem til daglig leder i morgen. Hun ene som jobba der var paddesur og påstod at dette var slitasje. Greit nok det, men et par sandaler bør vel iallfall vare ut sommeren? Ecco-sandalene mine varte i hele 7 somre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt avhengig av pris og kvalitet, Men jeg synes de burde vare mer enn noen få uker i alle fall.

Med mindre de er type 5,90 fra kurven ute på fortauet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør holde lenger! Jeg har to ganger fått byttet sko som var ett år gamle. De sprakk på steder der de ikke skulle sprekke før sålen var utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart de burde holde en sesong. Og det er ikke så mye avhengig av pris. Man forventer at sko skal holde i alle fall en sesong uavhengig av pris. Jeg har bytta flere sko kjøpt på Økonomisko selv om de var billige. Ingen problem å få reklamert. Har t.o.m levert i Sheroxer som var ett år gammle jeg. Butikken mente at de skulle vare lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal helt klart enten få reparert dem gratis eller få ett par nye sko.Jeg klager hvis skoene går istykker det første året jeg har dem (og hvis det er riktig dyre støvler - klager jeg også selv om det har gått ett par sesonger, butikken kan jo SE på skoen om den er lite eller mye brukt. Jeg har så mange sko at noen bruker jeg kanskje bare 5-10 ganger i løpet av en hel sesong - og da skal de holde i mange, mange år)

Da jeg kjøpte ett par sommersandaler på "Grensen Skotøimagasin" sa ekspeditøren "Pass nå godt på kvitteringen din, husk det er to års reklamasjon på sko" - det ante jeg ikke !!

Men husk at kvitteringen bør man ta vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du sko til en tusenlapp eller rundt der, så bør skoene holde i noen år.

Det er bare å skifte såler i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...