Mufasa Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei! Jeg har bare et spørsmål som jeg og kjæresten lurer på, For hvordan er det sånn ellers med befolkningen når det gjelder sex? Er vi normale, er det vel jeg lurer på. Vi har vært sammen i litt over et år og har sex med en gang og hver gang vi har anledning, og det kan dermed bli en god del ganger i løpet av et døgn. Vi bor ikke sammen, men hun er hos meg 3-5 ganger i uken.. Ikke at det akkurat plager verken meg eller henne, men er dette normalt, til og med etter et år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmPhAziA Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Syns det er kjempebra at dere fortsatt er så "ivrige" etter et år! Skulle ønske jeg var like flink til å opprettholde sex'en! Normalt eller ikke, det er flott at dere ikke kan få nok av hverandre. Sex er tross alt bare sunt! Keep it up 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 ja så pokker... hump i vei, det kommer fort en tid hvor det ikke blir så ofte... kos dere mens dere har "spiriten" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girl1365380356 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Syns det er kjempebra at dere fortsatt er så "ivrige" etter et år! Skulle ønske jeg var like flink til å opprettholde sex'en! Normalt eller ikke, det er flott at dere ikke kan få nok av hverandre. Sex er tross alt bare sunt! Keep it up keep up the good work,baby!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.