Gå til innhold

forsinket mens etter forsøk


Gjest tori

Anbefalte innlegg

Vi har ett misslykket ICSI forsøk bak oss, men trøster oss med at vi heldigvis har kjøpt en pakke på tre... Nå går vi og venter til det er nesespray-tid igjen.

Det jeg lurer på er om det er vanlig å få forsinket mens etter alle hormonene vi putter i oss. Alltid ellers når mensen min nærmer seg får jeg utrolig ømme bryster, men nå merker jeg ingenting. Men over tre dager nå så kan jeg såvidt se en liten antydning til noe svakt brunt...(Er plutselig i dopapirstudiefasen igjen:) Bør vel også si at aller første mens etter forsøket kom som bare det....

Er det flere som har opplevd dette? Tror jo egentlig ikke jeg kan være gravid for vi har prøvd i flere år, men håpet er jo der!!!! SÅÅ nervepirrende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Akkurat dette innlegget kunne jeg skrevet selv i helgen... Vi har akkurat vært igjennom mislykket ICSI-forsøk nr. 2 og jeg skulle ha mensen på fredag. Ingen ømme pupper (som jeg pleier å ha), merkelige rivninger i magen (som jeg ikke pleier å ha) lørdag kom og gikk, søndag kom og gikk. Håpet steg noe, var det mulig å ha så flaks? Men neida, mandag morgen var mensen kommet... Forferdelig å gå sånn å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Akkurat dette innlegget kunne jeg skrevet selv i helgen... Vi har akkurat vært igjennom mislykket ICSI-forsøk nr. 2 og jeg skulle ha mensen på fredag. Ingen ømme pupper (som jeg pleier å ha), merkelige rivninger i magen (som jeg ikke pleier å ha) lørdag kom og gikk, søndag kom og gikk. Håpet steg noe, var det mulig å ha så flaks? Men neida, mandag morgen var mensen kommet... Forferdelig å gå sånn å vente....

Tusen takk for svaret ditt! Selvfølgelig hadde ikke vi flaks heller...vet vel dette innerst inne men håpet slipper ikke taket. Må nok belage oss på et forsøk til. Får gåsehud på kroppen bare jeg tenker på egguttakingen - men bare de finner egg der så blir jeg glad jeg:) Ønsker dere alle som ikke har lykkes enda LYKKE TIL! Og en ekstra lykke til, til tieto.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ditt! Selvfølgelig hadde ikke vi flaks heller...vet vel dette innerst inne men håpet slipper ikke taket. Må nok belage oss på et forsøk til. Får gåsehud på kroppen bare jeg tenker på egguttakingen - men bare de finner egg der så blir jeg glad jeg:) Ønsker dere alle som ikke har lykkes enda LYKKE TIL! Og en ekstra lykke til, til tieto.....

Hei!

Jeg håpet at du kunne komme med en gladmelding da, en hører jo om under fra tid til annen...

Takk for lykkeønskningen! Når skal du begynne på spray? Hvor tar dere forsøket?

Lykke til dere også (c;

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...