lady_in_black Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 når jeg og kjæresten min skal ha sex kjenner jeg en brennende følelse i skjeden. det er så vondt at vi bare må avbryte. jeg merker ikke smerten til vanlig, kun når noe skal "inn der" har ikke noe uvanlig utflod. jeg har nettopp blitt behandlet med diflucan mot soppinfeksjon og det er ikke sopp, det har jeg hatt mange ganger og vet hvordan det er. noen som vet noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Kanskje du er litt for tørr og trang. Bruk laaaang tid på forspillet neste gang og sjekk at du er veldig våt. Hvis det fremdeles gjør vondt er ikke tørrhet problemet, men muligens trangheten. Spør en gynekolog hvis problemet fortsetter. jeg hadde lignende problemer en periode. Det gjorde vondt og svei/brente ved penetrering. Trodde det var sopp, men det visste seg at jeg var alergisk mot Dr. Greves intimsåpe. Bort med såpa, og bort m problemet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.