Gå til innhold

Analsex i prøverom


Luska

Anbefalte innlegg

Ville bare ha litt oppmerksomhet. Kjeder meg. Kan ikke noen skrive noe interessant, evt. gi meg linker til noe interessant? Jeg forgår av kjedsomhet og trøtthet snart.

Det er tross alt begrenset hvor lenge det er moro å ringe til folk å legge på røret når de svarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Du blir ikke sur?

:o)

Nei, stønninga jeg hører noen lirer ut av seg i den andre enden er bare opphissende uansett, så det går så greit så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, stønninga jeg hører noen lirer ut av seg i den andre enden er bare opphissende uansett, så det går så greit så :)

Ok, men da er det nok ikke meg som ringer til deg. Som regel sier jeg ikke noe før jeg legger på, men det hender jeg sier "jeg vet hvor du bor" og ler sykt før jeg legger på.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da er det nok ikke meg som ringer til deg. Som regel sier jeg ikke noe før jeg legger på, men det hender jeg sier "jeg vet hvor du bor" og ler sykt før jeg legger på.

:o)

Hehe, du er baaaaaaaaaad du, luska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg skuffet. Jeg var helt sikker på at du skulle fortelle hva du hadde drømt om i natt... :-)

Du er så dirty i tankegangen altså!

Og du, jeg tenkte ikke på trekant da jeg ville ha med deg og Tommy Steine på ei øde øy. Jeg hadde tegnet en strek i sanden som du ikke hadde fått lov å passere, og Tommy og jeg skulle selvsagt være på andre siden av streken...

Evt. kunne vi tatt med oss en til som kunne bodd på din side av streken. Hvem hadde du valgt? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så dirty i tankegangen altså!

Og du, jeg tenkte ikke på trekant da jeg ville ha med deg og Tommy Steine på ei øde øy. Jeg hadde tegnet en strek i sanden som du ikke hadde fått lov å passere, og Tommy og jeg skulle selvsagt være på andre siden av streken...

Evt. kunne vi tatt med oss en til som kunne bodd på din side av streken. Hvem hadde du valgt? :o)

Tja, jeg vet ikke. Tenkte du på noen herfra? Da må du i såfall komme med en anbefaling.

Hvem kunne jeg valgt for at du skulle blitt sjalu og kastet Tommy over på min side? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke. Tenkte du på noen herfra? Da må du i såfall komme med en anbefaling.

Hvem kunne jeg valgt for at du skulle blitt sjalu og kastet Tommy over på min side? ;-)

Gjett tre ganger! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett tre ganger! ;o)

Nei, jeg tror det holder med en gang. :-)

Hvis jeg får med meg han, på min side, blir du da så sjalu at du kaster over Tommy til meg for å få denne fyren selv?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror det holder med en gang. :-)

Hvis jeg får med meg han, på min side, blir du da så sjalu at du kaster over Tommy til meg for å få denne fyren selv?

;-)

Skal tenke på det! Men han bør vel kanskje ha noe å si selv også, eller...?

Ved nærmere ettertanke: Næh!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...